هارای نیوز

خبری - تحلیلی

کانال خبری منطقه آزاد ارس ، مرند و تبریز http://telegram.me/ReklamSahand

+0 به یه ن / بپسند
کانال خبری  sahand ؛
( کانال خبری منطقه آزاد ارس ، مرند و تبریز ) راه اندازی شد

لینک کانال سهند:
http://telegram.me/ReklamSahand



جهت عضویت لینک :

http://telegram.me/ReklamSahand

 را کلیک یا لمس و در آخر join شوید.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : کانال خبری سهند, هارای نیوز,

6 عامل سرنوشت ساز برای پیروزی یک کاندیدا در انتخابات مجلس

+0 به یه ن / بپسند
6 عامل سرنوشت ساز برای پیروزی یک کاندیدا در انتخابات مجلس

فعالین سیاسی سراسر کشور نیز نباید افق دیدشان محدود به جمع فعالین سیاسی منطقه و گعده‌های محدود خودشان باشد و با در نظر گرفتن جمیع عوامل موثر، به تخمین شانس رای‌آوری کاندیداها در میان مردم اقدام کنند.
 هارای نیوز هرچه به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم، گمانه‌زنی‌ها در خصوص این کارزار سیاسی در شهرستان‌ها و حوزه‌های انتخابیه مختلف در سطح کشور نیز بیشتر می‌شود.




نتایج ادوار گذشته انتخابات مختلف در ایران نیز نشان داده که در بیشتر مواقع نتیجه نهایی با آنچه از قبل پیش‌بینی می‌شد متفاوت است. همانطور که از یک ماه قبل از انتخابات سال‌های گذشته ریاست جمهوری نیز کسی پیروزی سید محمد خاتمی در سال 76، محمود احمدی‌نژاد در سال 84 و حسن روحانی در سال 92 را پیش‌بینی نمی‌کرد، این وضعیت در انتخابات مجلس نیز حاکم است.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : عوامل پیروز انتخابات, هارای نیوز,

مرگ 10 هزار انسان در حوادث رانندگی 7 ماهه ایران

+0 به یه ن / بپسند
مرگ 10 هزار انسان در حوادث رانندگی 7 ماهه ایران

در این مدت 195 هزار و 142 تن نیز در حوادث رانندگی مصدوم شدند و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که 139 هزار و 361 تن از آنان مرد و مابقی زن بودند.



هارای نیوز - سازمان پزشکی قانونی از فوت 10 هزار و 550 تن در کشور بر اثر حوادث رانندگی، طی هفت ماه امسال خبر داد.
 
به گزارش هارای نیوز به نقل از سازمان پزشکی قانونی، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با آمار تلفات حوادث رانندگی 10 هزار و 910 تن، 3.3 درصد کاهش نشان می دهد.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : مرگ 10 هزار نفر, هارای نیوز,

راز خروج سعید مرتضوی از کشور

+0 به یه ن / بپسند
راز خروج سعید مرتضوی از کشور


سعید مرتضوی، دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی که دارای پرونده‌های متعدد قضایی است، باوجود اینکه ممنوع‌الخروج بوده، شامگاه پنج‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌‌(ره) از کشور خارج شد.




هارای نیوز - روزنامه اینترنتی امید ایرانیان
: سعید مرتضوی؛ دادستان پیشین تهران و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی که دارای پرونده‌های متعدد قضایی است، باوجود اینکه ممنوع‌الخروج بوده، شامگاه پنج‌شنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی‌‌(ره) از کشور خارج شد. به‌گزارش آفتاب، مرتضوی با هدف شرکت در مراسم اربعین و با پرواز شماره۳۴۱۳ تهران را به مقصد نجف ترک کرده است.





آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : راز خروج سعید مرتضوی, هارای نیوز,

سعید مرتضوی ؛ متهم کهریزک از کشور خارج شد / بابک زنجانی از مرتضوی نیز نام برده است

+0 به یه ن / بپسند
سعید مرتضوی از کشور خارج شد / بابک زنجانی از مرتضوی نیز نام برده است

 هارای نیوز - متهم کهریزک ؛ دادستان پیشین تهران و مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی شامگاه پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از کشور خارج شد.



به گزارش هارای نیوز به نقل از روز نو، سعید مرتضوی با پرواز شماره ۳۴۱۳ تهران را به مقصد نجف اشرف ترک کرده و گفته است که برای مراسم اربعین به کربلا می‌رود.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : سعید مرتضوی, هارای نیوز,

وزیر کشور و اوباش قانون شکن؛ اگر نمی توانید استعفا کنید

+0 به یه ن / بپسند
وزیر کشور و اوباش قانون شکن؛ اگر نمی توانید استعفا کنید

بدانید که مردم از دست این "اوباش مدعی"، خسته شده اند و اگر از راه قانون جلویشان گرفته نشود، معلوم نیست چه تقابل های غیر قابل کنترلی می تواند در آینده رخ دهد و برای کشور هزینه زا باشد؛ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.


هارای نیوز - عصر ایران نوشت :  با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوباش مدعی ارزشگرایی فعالیت های تخریبی خود را تشدید کرده اند. آنها روز آخر آبان، با تجمعی 100 نفره در مقابل فرمانداری اندیمشک ، باعث شدند سخنرانی مصطفی کواکبیان - نماینده پیشین اصلاح طلب مجلس - لغو شود. اعضای گروه اوباش فرماندار را تهدید کرده بودند که اگر سخنرانی لغو نشود، ممکن است حادثه ای مانند حمله به علی مطهری در شیراز را رقم بزنند!


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : وزیر کشور و اوباش, هارای نیوز,

در جهان و فرانسه گروه داعش آدم می کشد و در ایران و مرند ما تریلی های ترمز بریده! /

+0 به یه ن / بپسند

در جهان و فرانسه گروه داعش آدم می کشد و در ایران و مرند ما تریلی های ترمز بریده! / تکرار سریال سونامی خطرناک تریلی های ترمز بریده در مرند

رئیس جمهوری در 30 اردیبهشت ماه سال جاری در سفر خود به آذربایجان شرقی و تبریز،  پروژه بزرگ راه تبریز - بازرگان را کلنگ زنی کرد اما هنوز اجرای این طرح شروع نشده است!

هارای نیوز - در فرانسه گروه داعش ، آدم می کشد و در ایران و مرند ما تریلی های ترمز بریده و فرسوده!

به گزارش خبرنگار ما ، شب شنبه ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه ، 30 آبان باز تریلی ترمز بریده در مرند حادثه دهشتناکی آفرید و دهها نفر را کشته و مجروح کرد  .و خسارات سنگینی بر شهروندان مرندی وارد ساخت .

این بار نیز نقص فنی در سیستم ترمز تریلی عامل وقوع این حادثه اعلام شد. در این حادثه تریلی ترمز بریده با چندین خودرو در سه راهی پادگان ( جاده خطرناک مرند - بازرگان) برخورد کرد و تعدادی از شهروندان را کشته و به شدت مجروح کرد.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : هارای نیوز, سریال سونامی تریلی, مرند,

یادی از بیت اله جمالی

+0 به یه ن / بپسند

یادی از بیت اله جمالی؛ آزاد مردی از دیار آذربایجان

ساکنِ خانه‌ی شماره 65 کوچه کرباسی       * نویسنده : غلامرضا طباطبایی مجد


*   جمالی در ماه های پایانی سال 1325 به ریاست فرهنگ شهرستان مرند منصوب می‌گردد و دو سال بعدی را در این سمت، مصدر امور درخشان فرهنگی در این منطقه می‌گردید.

 

* کارنامه‌ی درخشان موفقیّت‌های فرهنگی جمالی در تأسیس مدارس، چه در زادگاه خود و چه در دیگر روستاها و شهرهای استان، با شخصیّت و کارآیی دو شخص مهمِ فرهنگی ـ سیاسی استان گره خورده است.

* مشخّصه‌ی بارز شخصیّت و پرستیژ جمالی ترجیح نظریه‌ی خود: اصلاحات، بر دیگر ژانرهای سیاسی بود.


* پس از پایان حکومت یکساله‌ی فرقه، دوباره به تبریز می‌آید و اقدام به آزادی تمامی زندانیانی می‌شود که به جرم همکاری با پیشه‌وری در تبریز و شهرستان‌ها محبوس بودند، در نتیجه مورد غضب منصور استاندار وقت آذربایجان قرار می‌گیرد و بر اثر کارشکنی‌های وی از ورود به مجلس پانزدهم محروم می‌ماند.




آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : هارای نیوز, مشاهیر آذربایجان,

سرگرد جمالی لاله :چهره مرند ازمعتادان خیابانی پاک می شود

+0 به یه ن / بپسند
سرگرد جمالی لاله :
چهره مرند ازمعتادان خیابانی پاک می شود


هارای نیوز -  رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند گفت: با توجه به این که سیاست دولت و نیروی انتظامی سالم نگه داشتن تمام اقشار جامعه از مواد مخدر و بحران های ناشی از آن است، بنابراین حرکت ما دراین راستا در قدم اول، آگاهی و  پیش گیری است و در قدم دوم مبارزه با قاچاقچیان و مراکز توزیع  انواع مواد مخدر است و در قدم سوم درمان و ترک اعتیاد معتادان است.



سرگرد جمالی با بیان این که چهره مرند از معتادان خیابانی پاک می شود تصریح کرد: به دستور دادستان و فرمانده محترم نیروی انتظامی از اوایل مهر تا به امروز حدود 100 نفر از معتادان خیابانی را جمع آوری کردیم و به مراکز ترک اعتیاد جهت درمان انتقال داده ایم.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : سرگرد جمالی لاله, سرهنگ طاحونی, هارای نیوز,