هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرماندار مرند: هر کس اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را باور نداشته باشد خود یک فتنه گر است

+0 به یه ن / بپسند

بهره مند شدن ساکنین شهر های زنوز ،کشکسرای از شبکه دیجیتال / هر کس اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را باور نداشته باشد خود یک فتنه گر است

۱

هارای نیوز - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که در محل سالن همایش هلال احمر برگزار شد ضمن تبریک این ایام با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر گفت: در این ایام در شهرستان مرند شاهد برگزاری برنامه های متنوع و شاد هستیم که جا دارد از زحمات ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکر نمایم.

وی گفت: اقتدار ایران اسلامی در وجود حضرت امام خمینی (ره) بود که امام (ره) نگاه ویژه ای به ایران داشت و خواستار نابودی رژیم شاهنشاهی بود که به لطف خداو پشتوانه مردم این انقلاب به ثمر نشست.

وی افزود: جانشین بر حق امام خمینی (ره) ،رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای ادامه دهنده راه ایشان بوده که با رهنمود های خود کارگزاران نظام را در پیمودن مسیر درست راهنمایی می کند .

کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به ارائه گزارش کارهای انجام یافته توسط دولت گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران در طول سال دو ایام مهم و ارزشمند ( دهه فجر و هفته دولت ) دارد که در این ایامها بیشتر اقدامات خود را به اطلاع مردم می رساند .

وی گفت: هفته دولت یادآور دو عزیز بزرگوار است که در خدمت به نظام به شهادت رسیده اند تا ایران اسلامی بر وجود چنین خادمان و بزرگوارانی افتخار کند و تا ایران است نام عزیزان در دلها جاودان خواهد ماند .

وی افزود: دولت در این ایام ( دهه فجر و هفته دولت) خدمات خود را به اطلاع مردم میرساند تا مردم از خدمات کارگزاران دولت آشنایی داشته باشند

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در این ایام بیان داشت : در ایام ا… دهه مبارک فجر تعداد ۴۸ پروژه آماده افتتاح هستند که عده ای از آنها مورد افتتاح قرار گرفته و برخی دیگر در روزهای آتی افتتاح خواهند شد .

وی گفت: افتتاح شبکه های دیجیتال و بهره مند شدن ساکنین شهر های زنوز ،کشکسرای و روستاهای اطراف – افتتاح و تحویل ۴۵۰ واحد از مساکن مهر از نمونه های این ایام بوده است .

فرماندار ویژه شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخابات در پیش روی کشور اظهار داشت: همگی ما در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران و تحت رهبری مقام معظم رهبری در حال خدمت به نظام و کشور هستیم و باید با وحدت و همدلی در جهت توسعه و پیشرفت کشور قدم برداریم و اگر کسی در پی اختلاف افکنی باشد و سخن از وحدت زده و بر آن عمل نکند خود فتنه گر است.

وی گفت: هر کس اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را باور نداشته باشد خود یک فتنه گر است و ملت ایران باید در سایه وحدت و همدلی قدم بردارد .

وی بیان داشت: در ایام انتخابات متاسفانه افرادی سود جو هستند که در جهت جذب مردم برای کسب آرا آنها هر دروغی را می گویند و مردم باید مراقب باشند فریب اینگونه افراد را نخورند .

کرمی خاطر نشان کرد : در شهرستان مرند تعداد۲۸ داوطلب به مرحله نهایی رسیده اند که همگی آنها برای ما دارای ارزش و احترام هستند و همگی سربازان این نظام بوده که در جهت اعتلای این کشور در تلاش هستند و اگر کسی بخواهد با دروغ آرا مردم را به خود اختصاص دهد خیانت بزرگی به مردم و کشور کرده است .

فرماندار وِیژه شهرستان مرند گفت: نماینده باید در در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و جذب اعتبار برای ایجاد اشتغال قدم بردارد و از دستگاههای اجرایی و بستر سازی برای ایجاد اشتغال حمایت کند .

وی افزود: هفتم اسفند ماه برای کشور عزیز ما روزی تعیین کننده است که چشم همه دشمنان برای این روز است تا حضور مردم را رصد کنند ولی مردم کشورمان ثابت کرده اند که لبیک گوی فرمان رهبر خود و همیشه در صحنه ها حاضر بوده اند .

کرمی با بیان اینکه آرا مرذم دارای ارزش است خاطر نشان شد : رای شما عزیزان بسیار ارزشمند و مهم است و در استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران نقش ایفا می کند .

وی گفت: هفتم اسفند ماه با انتخاب آگاهانه ،هوشمندانه و عالمانه خود عزیزی را انتخاب خواهیم کرد که عزت برای مردم شهرستان در بر داشته باشد

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: هیاتهای نظارت ، اجرایی و… که برگرفته از معتمدین مردمی هستند که تمام توان خود را در برگزاری انتخاباتی بی طرفانه و مطمئن انجام خواهند داد.

۱ ۲

 سایت فرمانداری مرند


آچار سؤزلر : فرماندار مرند, شبکه دیجیتال, کرمی, هارای نیوز,