هارای نیوز

خبری - تحلیلی

تلفات ارمنی ها اعلام شد: ۱۰۰ نظامی ارمنستان توسط ارتش آزربایجان کشته و زخمی شدند / telegram.me/sahandnews2

+0 به یه ن / بپسند
تلفات ارمنی ها اعلام شد:
 ۱۰۰ نظامی ارمنستان توسط ارتش آزربایجان کشته و زخمی شدند /

https://telegram.me/sahandnews2
 
هارای نیوز - خبرها حاکی از آن است که دست کم ۱۰۰ نظامی ارمنستان اشغالگر در درگیری با ارتش آزربایجان کشته و زخمی شدند. چندین تانک و ادوات توپخانه‌ ای ارمنستان نیز منهدم شده است. در این درگیری ۱۲ سرباز آزربایجان نیز به شهادت رسیده است.


به گزارش هارای نیوز به نقل از رسانه ها ، درگیری بین نیروهای آزربایجان و ارمنستان، شب گذشته پس از آتش ارمنی ها به سمت روستاها و مواضع نظامی آزربایجان، آغاز شده است.

در درگیری بوجود آمده، دست کم ۱۰۰ نظامی ارمنستان کشته و زخمی شده و ۱۲سرباز آزربایجان نیز به شهادت رسیده است. رسانه های ارمنستان نیز با انتشار گزارشات مختلف، خبر کشته و زخمی شدن دست کم ۱۰۰ نظامی خود را تأیید کرده اند.

ارتش آزربایجان همچنین ۶ تانک، چندین ادوات توپخانه‌ ای و تجهیزات مهندسی ـ نظامی ارمنستان را نابود کرده است. برخی گزارشات غیر رسمی از سقوط یک هلیکوپتر آزربایجان حکایت دارد که وزارت دفاع آزربایجان این خبر را تکذیب کرده است.

وزارت دفاع آزربایجان ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان شهدای امروز، تأکید کرده است رژیم جنایتکار ارمنستان آتش بس را نقض کرده است و اگر یکبار دیگر این چنین اقدامی صورت بگیرد، ارتش آزربایجان ضربه سنگین تری به ارمنستان وارد خواهد کرد.
کانال سهند نیوز
telegram.me/sahandnews2