هارای نیوز

خبری - تحلیلی

رییس ستاد انتخابات استان خبر داد: تایید صلاحیت 363 کاندیدای مجلس در شورای نگهبان

+0 به یه ن / بپسند

رییس ستاد انتخابات استان خبر داد:

تایید صلاحیت 363 کاندیدای مجلس در شورای نگهبان

هارای نیوز - رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی گفت: هیات مرکزی نظارت در استان آذربایجان شرقی صلاحیت 359 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را تایید کرده بود که در نهایت شورای نگهبان صلاحیت 363 نفر را مورد تایید قرار داد.



سعید شبستری با بیان این که در روزهای اخیر صلاحیت تعدادی از افراد رد صلاحیت شده مورد تایید قرار گرفت و همچنین تعدادی از افرادی که در ابتدا تایید صلاحیت شده بودند در نهایت مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار نگرفتند، افزود: این افراد از 17 لغایت 19 بهمن ماه فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان ارایه کنند.

وی از استقرار دو هزار و 889 شعبه اخذ رای در سطح استان خبر داد و گفت: از فردا توزیع صندوق‌های اخذ رای در شهرستان‌ها شروع می‌شود.

شبستری بیان داشت: حدود سه میلیون و 100 برگ تعرفه رای را برای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان آماده کرده‌ایم و توزیع تعرفه‌ها هم از هفته آینده آغاز می‌شود.

وی همچنین از حضور حدود 40 هزار عامل اجرایی، انتظامی و نظارتی برای برگزاری انتخابات سالم در استان خبر داد و اظهار داشت: در هر شعبه انتخابات، حدود 15 نفر عامل برگزاری فعالیت خواهند کرد.


آچار سؤزلر : انتخابات مجلس, هارای نیوز,