هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دعوت معاون استاندار آذربایجان شرقی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

+0 به یه ن / بپسند

دعوت معاون استاندار آذربایجان شرقی برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن نماد وحدت ملی ایرانیان است و روزی است که فریاد امام راحل و مردم مبارز ایران و مظلومین علیه استکبار جهانی منجر به سقوط نظام ستمشاهی شد.

۱۰

تقی کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی با دعوت از مردم شریف شهرستان مرند برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت ملی ایرانیان است و روزی است که فریاد امام راحل و مردم مبارز ایران و مظلومین علیه استکبار جهانی منجر به سقوط نظام ستمشاهی شد.

وی ادامه داد: در طول ۳۷ سال گذشته انقلاب اسلامی با سرافرازی رو به جلو گام برداشته است.

کرمی افزود: با توجه به حساسیت ها و فتنه هایی که استکبار در کشورهای پیرامون ایران اسلامی ایجاد کرده، ضرورت دارد برای نشان دادن وحدت و یکپارچگی و تقویت انقلاب اسلامی و پاسداری از آرمان های امام و شهدا، اقشار مختلف مردم حضوری گسترده و پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.

وی تصریح کرد: اینجانب از تمامی اقشار مردم شریف، مومن و انقلابی شهرستا ن مرند دعوت می کنم برای دفاع از آرمان های انقلاب و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشند و پس از آن نیز مشارکتی حداکثری را در انتخابات هفتم اسفند ماه رقم بزنند.

شایان ذکر است مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال: میدان امام (ره) ، خیابان شهید رجایی ، خیابان پروین اعتصامی ، چهار راه برق ، خیابان امام (ره) ، میدان امام (ره) می باشد .

ساعت و محل تجمع: ۱۰/۳۰ روز پنج شنبه مورخه ۹۴/۱۱/۲۲ در محل میدان امام (ره)

سایت فرمانداری مرند


آچار سؤزلر : فرماندار مرند, هارای نیوز, راه پیمایی 22 بهمن,