هارای نیوز

خبری - تحلیلی

سرگرد جمالی لاله :چهره مرند ازمعتادان خیابانی پاک می شود

+0 به یه ن / بپسند
سرگرد جمالی لاله :
چهره مرند ازمعتادان خیابانی پاک می شود

مرکزی در تبریز به نام ماده 16 افتتاح شده است که این گونه معتادان را به آن مرکز معرفی  می کنیم.

هارای نیوز  -  رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند گفت: با توجه به این که سیاست دولت و نیروی انتظامی سالم نگه داشتن تمام اقشار جامعه از مواد مخدر و بحران های ناشی از آن است، بنابراین حرکت ما دراین راستا در قدم اول، آگاهی و  پیش گیری است و در قدم دوم مبارزه با قاچاقچیان و مراکز توزیع  انواع مواد مخدر است و در قدم سوم درمان و ترک اعتیاد معتادان است.



سرگرد جمالی با بیان این که چهره مرند از معتادان خیابانی پاک می شود تصریح کرد: به دستور دادستان و فرمانده محترم نیروی انتظامی از اوایل مهر تا به امروز حدود 100 نفر از معتادان خیابانی را جمع آوری کردیم و به مراکز ترک اعتیاد جهت درمان انتقال داده ایم.

به گفته سرگرد جمالی، فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان مرند در نظر دارد کلیه معتادانی که باعث آزار و اذیت خانواده ها و مردم می شوند جمع آوری کرده و بعد از درمان به آغوش گرم خانواده برگردانند.

سرگرد جمالی ، همچنین در مورد تکلیف معتادانی که بدون خانواده هستند و می خواهند ترک اعتیاد کنند، گفت: مرکزی در تبریز به نام ماده 16 افتتاح شده است که این گونه معتادان را به آن مرکز معرفی  می کنیم.

وی در مورد نحوه ترک اعتیاد در این مکان، معتادان به مدت 9 ماه و به صورت رایگان تحت درمان و کنترل قرار گیرند و در حین درمان و ترک اعتیاد مشغول می شوند.

رئیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند از مردم خواست در زمینه نجات جامعه از آسیب های فردی و اجتماعی مواد مخدر با نیروی انتظامی همکاری نمایند و اطلاعات لازم را از طریق شماره 110 در اختیار این نیرو قرار دهند.

وی به منظور سالم سازی جامعه از هرگونه اعتیاد و ناهنجاری های اجتماعی، مشارکت و همکاری کلیه نهادهای امر، مدارس، دانشگاهها، صاحب نظران و رسانه های خبری را خواستار شد.

آچار سؤزلر : سرگرد جمالی لاله, سرهنگ طاحونی, هارای نیوز,