هارای نیوز

خبری - تحلیلی

درگیری لفظی عضو شوارای شهر تبریز و شهردار تبریز

+0 به یه ن / بپسند
درگیری لفظی عضو شوارای شهر تبریز و شهردار تبریز

نجفی: هر كسی بخواهد كوچكترین خدشه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد كند با او برخورد می كنیم.
شیاری: شیوه ما شیوه فرهنگی است. قمه ندارم ولی زبان و قلمی دارم كه برنده تر از قمه است.







آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : تبریز,

وزیر اطلاعات فهرست افرادی كه به تیر غیب گرفتار شدند را اعلام كرد

+0 به یه ن / بپسند

وزیر اطلاعات فهرست افرادی كه به « تیر غیب » گرفتار شدند را اعلام كرد


 هارای نیوز : عصر ایران در گزارشی نوشت: وزیر اطلاعات گفت: 5 نفر از گروه جیش العدل هم كه قصد داشتند در سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان، اسكله چابهار را منفجر كنند، شناسایی و دستگیر شدند.وزیر اطلاعات فهرست افرادی كه به
 وزیر اطلاعات گفت: راهكار مقابله با پدیده داعش به راهكار نظامی ختم نمی‌شود و باید با راهكار امنیتی و اطلاعاتی مقابله كرد، كاری كه با پشتوانه جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه دنبال می‌شود. 




آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

كاهش 80 درصدی اعدام ها با اصلاح قانون

+0 به یه ن / بپسند
در استقبال از سخنان دبیر شورای حقوق بشر
بدیهی است با توجه به ساختار نظام جمهوری اسلامی كه مبتنی بر فقه است، تغییر قوانین مبتنی بر شریعت ، میسر نیست و تنها می توان اعدام هایی كه قانونگذار رأساً آنها را وضع كرده است، از مجموعه قوانین حذف كرد و مجازات های دیگری را جایگزین شان نمود.
هارای نیوز - عصرایران : «هیچكس دوست ندارد كه شمار اعدام‌ها بالا باشد. این موضوع غمباری است كه ما شاهد شمار زیاد اعدام های مرتبط با جرایم موادمخدر بر اساس قانون موجود هستیم. ما در تلاشیم كه این قانون را تغییر دهیم و اگر در تصویب این قانون در پارلمان موفق شویم آنگاه 80 درصد اعدام‌ها از بین خواهد رفت، این می تواند خبر مهمی باشد.»

این ، بخشی از سخنان دبیر شورای حقوق بشر كشورمان است كه در گفت و گو با "فرانس 24" بیان داشته است.


آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : قانون,

كرمی: ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك

+0 به یه ن / بپسند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند خبر داد:

ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك

ا
1

هارای نیوز - سایت فرمانداری مرند: معاون استاندار و فرماندار مرند از ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك خبر داد و گفت: این سازمان با پوشش بیمه ای و چتر حمایتی خود موجب افزایش و تقویت روحیه تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی افزود : با توجه به استقرار واحد های تولیدی بزرگ و كوچك و وجود كارگاه های متعدد، شاهد پوشش حداكثری بیمه كارگران هستیم.



آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : اجتماعی,

دستگاههای مرتبط با مسكن مهر هر چه سریعتر نسبت به رفع مشكلات آنها اقدام كنند

+0 به یه ن / بپسند

فرماندار ویژه مرند و معاون استاندار :

دستگاههای مرتبط با مسكن مهر هر چه سریعتر نسبت به رفع مشكلات آنها اقدام كنند


3

هارای نیوز: فرماندار ویژه مرند و معاون استاندار گفت: دستگاههای مرتبط با مسكن مهر هر چه سریعتر نسبت به رفع مشكلات آنها اقدام كنند.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان مرند ،كرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی به همراه اصغر پور معاون فرماندار و روسای ادارات برق ، راه و شهر سازی ، شهرداری از شهرك میلاد و ولیعصر شهر مرند بازدید نمود.



آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

مدیران ناكارآمد بركنار می شوند

+0 به یه ن / بپسند

مدیران ناكارآمد بركنار می شوند/ اصحاب رسانه نخبگان فكری جامعه هستند

تبریز- هارای نیوز : معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پس از ارزیابی های انجام شده، مدیران ناكارآمد را بركنار می كنیم چرا كه مردم لایق مدیرانی پرتلاش و با تجربه هستند.




آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آقای روحانی ! مدیران استان ، خبرنگاران پیشكسوت را به گروگان گرفته اند…!!!

+0 به یه ن / بپسند
پیام یك شهروند خطاب به آقای روحانی

آقای روحانی !

برخی مدیران استان ، خبرنگاران پیشكسوت را به گروگان گرفته اند…!!!

خبر اول این كه دقیقا امروز ، دو هفته است كه دفتر هفته نامه سراسری سهند تبریز به دستور معاون مطبوعاتی مدیركل كه شاید مدیركل فرهنگ و ارشاد استان هم از این خبر، بی خبر است پلمپ شده است…!

آقای رئیس جمهور!

آیا در دولت روحانی هم دفتر روزنامه و مطبوعه ای پلمپ می شود آنهم بدستور مستقیم مدیر مطبوعاتی اداره كل فرهنگ ارشاد استان…! این در حالی است كه مجموعه دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حامی رسانه ها و مطبوعات در كشور است .

رئیس جمهور مردمی!
استان آذربایجان شرقی و اداره كل فرهنگ و ارشاد آن و مطبوعات و رسانه های شان را به چه كسانی سپرده اید…!؟
به هر كسانی كه سپرده اید امانتدار و سیاستمدار و فرهنگی همسو با سیاستهای وزارت فرهنگ و ارشاد شما نبوده و نیستند…! و كارنامه و عملكردشان این سخن را به اثبات می رسانند.

وقتی كه خود رئییس دولت می گوید: « دوران افراط و فضای امنیتی به سر آمده است.» و یا وقتی در حمایت از خبرنگاران و روزنامه نگاران موضع درست و قابل تحسینی اتخاذ می كند و تصریح می نماید:« ما ممنوع القلم ها را به سریع القلم تبدیل می كنیم.»

حال مدیران فرهنگی در استان ما درست بر خلاف سیاست های روحانی و دولت وی تصمیمات نسجیده و غلطی را می گیرند كه دود آن اول به چشم رسانه ها و خبرنگاران و بعد به چشم ملت و بعد به چشم دولت می رود… كه هر دو عامل مهم تاثیرگذار حامی و دوست و یار دولت اند و به موقع هم انتقاد سازنده از عملكردهای ناصواب می كنند..

آقای روحانی عزیز!

در شهرستان و استان ما ، مدیران فرهنگی شما كه شاید برخی پس مانده های دولت قبل باشند و شاید برخی از آنها از روی جهالت و عقده گشایی دیگران، تصمیمات نادرستی بر علیه جامعه رسانه ای اتخاذ می كنند كه زیبنده دولت شما نیست…

رئیس محترم دولت!

هر چه سریعتر بازرسان خود را به اداره كل ارشاد استان بفرستید… تا بر وضعیت فشار و محدودهای بیجا و برخوردهای ناجوانمردانه با یاران خود را رصد كنند…

آقای روحانی ! این را هم بدانید كه حقوق یاران شما در زیر چكمه های ناجوانمردان هر روز تضییع و پایمال می شود اما هرگز از حمایت و تلاش بر تحقق سیاستهای اصلاح طلبانه جنابعالی و دولت شما  دست بردار نبوده و  نیستند…

آقای روحانی!
ما از شما چشم یاری داشتیم و باز هم امید داریم به سیاست تدبیر و امید دولت شما.

و انتظار ما جامه رسانه ای استان این است كه فضایی قانونمند و بدور از هرگونه بغض و كینه برخی از مدیران در استان ایجاد شود و امید داریم این امر از طریق تعامل مدیران شما و بخصوص استاندار محبوب و تیم مدیریتی قوی وی و مدیر كل محترم فرهنگ و ارشاد استان جناب آقای صفی پور كه بر آزادی رسانه ها و تحقق حقوق مطبوعات و خبرنگاران بارها تاكید نموده اند، محقق گردد.

به درود و پاینده و سرافراز باد دولت تدبیر و امید روحانی / با احترام - شهروند ایرانی مقیم مرند




آردینی اوخو -ادامه مطلب را بخوایند

آچار سؤزلر : روحانی,