هارای نیوز

خبری - تحلیلی

كرمی: ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك

+0 به یه ن / بپسند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند خبر داد:

ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك

ا
1

هارای نیوز - سایت فرمانداری مرند: معاون استاندار و فرماندار مرند از ارتقا شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند به درجه یك خبر داد و گفت: این سازمان با پوشش بیمه ای و چتر حمایتی خود موجب افزایش و تقویت روحیه تولید و رونق اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی افزود : با توجه به استقرار واحد های تولیدی بزرگ و كوچك و وجود كارگاه های متعدد، شاهد پوشش حداكثری بیمه كارگران هستیم.

كرمی در ادامه با اشاره به اینكه كارخانه تبریز كف بعد از مدتها توانست به چرخه تولید برگردد افزود : سازمان تامین اجتماعی با حمایت از كارخانه تبریز كف كمك بزرگی برای كارگران انجام داد و این كار در روند روحیه بخش بسیار موثر واقع شد .

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با توجه به اینكه شعبه تامین اجتماعی شهرستان مرند از لحاظ جایگاه به شعبه در جه یك تبدیل شد اظهار داشت : با درایت و تلاش مدیران و كاركنان این شعبه در امر خدمت رسانی بهتر توانست به شعبه درجه یك تبدیل شود و در جایگاه و همتراز با شعبات استان قرار گرفت كه جای بسی افتخار است.

ایشان افزودند : در راستای سیاست دولت تدبیر و امید و خدمت بیشتر بیمه ای به مردم ، این شعبه به درجه یك ارتقا یافت كه در ارائه خدمات بهتر و نظام پاسخگویی مناسب ، نقویت واحد های بیمه ای از دیگر مزیتهای این ارتقا است.

در ادامه كرمی با اشاره به ساماندهی بیمه قالی بافان بیان داشت : بیمه قالی بافان در جهت حمایت از صنعت فرش اجرایی گردیده و باید با بررسی لازم این امكان برای كسانی كه در رشد و ارتقا این صنعت نقش دارند فراهم شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار داشت:متاسفانه در بحث بیمه قالی بافی برخی ازافراد كه در این حرفه فعالیت ندارند زیر پوشش این بیمه قرار می گیرند كه باید از لیست بیمه حذف شوند تا در حق فرد واقعی قالی باف اجحافی صورت نگیرد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: باید با بازرسی مكرر و بهتر همراه با نماینده فرمانداری مشخص شود بیمه شده در امر تولید قالی است تا بتوان از این حمایت در جهت توسعه و ارتقاء صنعت فرش بهره برد.


آچار سؤزلر : اجتماعی,