هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مدیران ناكارآمد بركنار می شوند

+0 به یه ن / بپسند

مدیران ناكارآمد بركنار می شوند/ اصحاب رسانه نخبگان فكری جامعه هستند



تبریز- هارای نیوز : معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پس از ارزیابی های انجام شده، مدیران ناكارآمد را بركنار می كنیم چرا كه مردم لایق مدیرانی پرتلاش و با تجربه هستند.

به گزارش خبرنگار هارای نیوز به نقل از مهر، سعید شبستری خیابانی ظهر چهارشنبه در نشست با مدیران مسئول مطبوعات و سرپرستان خبرگزاری های استان با بیان اینكه مردم نیازمند نگاههای غیرافراطی هستند، گفت: حضور دكتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری موید این مطلب بود و مردم هم به دلیل وجود بینش اعتدال و فراجناحی به ایشان رای دادند.

وی با تاكید بر لزوم افزایش تعامل مسئولان با رسانه ها ادامه داد: مهمترین هدف مشرك رسانه ها و مسئولان باید خدمت به مردم باشد و برای ارائه خدمت بهتر باید در درجه اول فاصله بین مسئولان و رسانه ها كاهش یابد و در درجه دوم نیز مسئولان رسانه ها را در تقابل با خود نبینند.

شبستری از اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان نخبگان فكری جامعه یاد كرد و اظهار داشت: نقد سازنده مسولان و مدیران استانی، لازمه پیشرفت كشور و كاهش مشكلات است و در این راستا انتظار داریم كه اصحاب رسانه استان بیش از پیش تلاش كنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به احتمال بركناری برخی مدیران استان افزود: پس از ارزیابی های انجام شده و به دور از هرگونه حركت احساسی، مدیران ناكارآمد را بركنار می كنیم چون معتقدیم وضعیت فعلی شایسته مردم ما نیست و برای بهبود این وضعیت باید مدیرانی لایق و پرتلاش در راس مسئولیت‌ها باشند.

شبستری در بخش دیگری از سخنان خود مردم را بهترین حامی حفظ و تداوم انقلاب اسلامی عنوان كرد و گفت: اگر تحریم هایی ضدایرانی به هر كشور دیگری اعمال می شد بطور حتم آن كشور با شكست مواجه می شد ولی مردم همیشه در صحنه و صبور جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی ایران، توطئه دشمنان را خنثی كردند.

وی اجرای طرح تحول نظام سلامت را یكی از موفق ترین سیاست های دولت عنوان كرد و گفت: اجرای این طرح عظیم علی رغم وجود مشكلات اقتصادی و كمبود منابع مالی دولت حاكی از این است كه دولت امور با تدبیر پیش می برد و از نهایت امكانات خود استفاده می كند.

شبستری در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی اشاره كرد و گفت: كاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی از مهم  ترین موضوعاتی هستند كه توسط دولت در سراسر كشور مورد تاكید قرار گرفته است و استان آذربایجان شرقی نیز سعی می كند با حساسیت ویژه ای این مهم را پیگیری كند.

وی در همین راستا با بیان اینكه آذربایجان شرقی را به قطب فرهنگی كشور تبدیل می كنیم، ادامه داد: جهت گیری فرهنگی استان، افزایش امید و نشاط در بین مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینكه همه جناح ها حق اظهار نظر در مورد تمامی مسائل كشور را دارند افزود: تلاش می كنیم كه فضا را برای فعالیت تمامی گروه ها و جناح های سیاسی باز كنیم و با استفاده از نظرات صحیح و منطقی و مهمتر از همه با نگاه اعتدال امور را اداره كنیم.