هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اکران فیلم سویوق به زبان ترکی در تبریز

+0 به یه ن / بپسند

اکران فیلم سویوق به زبان ترکی در تبریز



هارای نیوز - این روزها سینمای آذربایجان با ورود نسل جدیدی از کارگردان‌ها با سبک و سیاقی جدید جانی تازه گرفته، کارگردان‌هایی که قصد دارند امضای جدیدی به سینمای ایران اضافه کنند، فیلم‌های این نسل رنگ و بوی جدیدی دارد و دارای سبک متفاوتی است، شاید « سویوق » را بتوان اولین فیلم در این راستا دانست که توسط برادران ارک تولید شده و قرار است ۱۳ بهمن در سینما ناجی اکران شود، این سینما نوپا بوده و نیاز به حمایت تک تک نه تنها مردم آذربایجان بلکه کل کشور دارد، حضور در اکران این فیلم اولین قدم این حمایت‌ها می‌تواند باشد.

همزمان با اکران فیلم «سویوق» ساخته بهمن و بهرام ارک، سایت “سینمامیز” هم برای حمایت از تولیدات نسل نوی کارگردانان آذربایجانی شروع به کار کرد. در این سایت تمامی اخبار و تولیدات این نوع از سینما به نمایش در خواهد آمد.

“سینمامیز” بستری است برای هنرمندان و فیلم سازان جهت گردآوری اطلاعات ، معرفی و فروش تولیدات رسانه ای . رسالت اصلی “سینمامیز” افزایش گفتمان فرهنگی و کمک به نسل نوی سینمای آذربایجان، در کشور عزیزمان ایران است. تولیدات انتشار یافته از طریق “سینمامیز” دارای مجوز رسمی از مراجع ذیصلاح خواهند بود.

زمان اکران فیلم: سه شنبه ۱۳ بهمن ساعت ۱۶ سینما ناجی


آچار سؤزلر : هارای نیوز, تبریز, اکران فیلم سویوق,