هارای نیوز

خبری - تحلیلی

به منظور بررسی مسایل و مشکلات طرح اکتشاف و استخراج طلا صورت گرفت؛ بازدید سرپرست معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از معدن طلای اندریان

+0 به یه ن / بپسند
به منظور بررسی مسایل و مشکلات طرح اکتشاف و استخراج طلا صورت گرفت؛
بازدید سرپرست معاونت اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از معدن طلای اندریان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی به منظور بررسی مشکلات موجود در خصوص طرح اکتشاف و استخراج طلا در معدن اندریان از این معدن بازدید و با مدیرعامل شرکت مجری این طرح دیدار کرد.




احمد محمدزاده در حاشیه این بازدید، با تاکید بر حمایت از سرمایه گذارن و رفع موانع سرمایه گذاری، اظهار داشت: مشکلات و موانع موجود در ارتباط با معدن اندریان باید بررسی و از طریق مجاری قانونی رفع شود.

سیدحسین هاشمی فرهمند مدیرعامل شرکت زرین داغ نیز از نحوه عملکرد سیستم اکتشافات و استخراج در این معدن و معادن دیگر گزارشی ارایه کرد.

در این بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و نایب‌رییس خانه معدن ایران نیز حضور داشتند.

معدن طلای اندریان (محدوده اکتشافی میوه رود سابق) با وسعت 6.37 کیلومتر مربع در شمال شرقی تبریز و در محدوده بخش خاروانا از توابع شهرستان ورزقان واقع است.

واحدهای سنگی منطقه اندریان شامل واحدهای اصلی، سنگ‌های رسوبی پالئوسن، سنگ‌های نفوذی عمیق و نیمه عمیق (استوک، دایک و سیل)، سنگ‌های دگرگونی، اسکارن و سنگ‌های برشی و  نهشته‌ای کواترنر می‌باشد. سنگ‌های رسوبی از نوع فیلیش قدیمی‌ترین واحد سنگی منطقه اکتشافی هستند.

آچار سؤزلر : آذربایجان شرقی, معدن طلای اندریان, استخراج طلای خاروانا, هارای نیوز,