هارای نیوز

خبری - تحلیلی

میدان ساعت تا باغشمال، مسیر استقبال مردمی از رئیس جمهور

+0 به یه ن / بپسند

میدان ساعت تا باغشمال، مسیر استقبال مردمی از رئیس جمهور

هارای نیوز  استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که میزبان اصلی رییس جمهور و هیات دولت، مردم استان هستند، گفت: استقبال پرشور و مردمی از کاروان تدبیر و امید قطعا اثرات مثبت داخلی و بین‌المللی دارد.


به گزارش هارای نیوز اسماعیل جبارزاده با حضور در استودیوی خبر شبکه سهند، با اشاره به آغاز سفر استانی هیات دولت به آذربایجان شرقی در قبل از ظهر چهارشنبه، اظهار داشت: حضور بانشاط و پرشور مردم در مراسم استقبال از رییس جمهور باعث استحکام بیشتر پایه‌های نظام در عرصه‌های بین‌المللی شده و در عرصه داخلی نیز ضمن این که مصداق تحقق شعار همدلی و همزبانی است، دولت را در حل مشکلات کشور کمک خواهد کرد.

وی همچنین از ستادهای استقبال مردمی از دولت در سراسر استان و دست‌اندرکاران آماده‌سازی شهر تبریز برای ورود کاروان تدبیر و امید، قدردانی کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به برنامه‌های سفر رییس جمهور به تبریز، گفت: مراسم استقبال مردمی از دکتر روحانی از ساعت 9 صبح در مسیر میدان ساعت به طرف استادیوم تختی انجام می‌شود و در سایر مسیرها برای جلوگیری از اختلال در تردد شهروندان، مراسم استقبال برگزار نخواهد شد.

وی افزود: پس از مراسم استقبال، دکتر روحانی در جمع مردم استان در استادیوم تختی حاضر خواهد شد و در مورد مسایل مهم ملی و استانی سخنرانی خواهد کرد.

جبارزاده افزود: بعد از ظهر چهارشنبه نیز رییس جمهور در دو نشست جداگانه با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان و همچنین علما و روحانیون، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نخبگان استان دیدار خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی بازدید از چند پروژه و شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری با خبرنگاران استان را از جمله برنامه‌های رییس جمهور در روز پنج‌شنبه اعلام کرد.


آچار سؤزلر : میدان ساعت تاباغشمال, مسیر استقبال مردمی, از رئیس جمهوری,