هارای نیوز

خبری - تحلیلی

توسعه سرمایه گذاری با وجود زیرساخت ها محقق می شود /

+0 به یه ن / بپسند

توسعه سرمایه گذاری با وجود زیرساخت ها محقق می شود / اعتبار هر منطقه آزاد به سرمایه گذاری خارجی آن است


هارای نیوز  - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آیین افتتاح ساختمان مرکز امداد و نجات و آتش نشانی ارس گفت: توسعه سرمایه گذاری با وجود زیرساخت ها محقق می شود.



به گزارش هارای نیوز به نقل از سایت منطقه آزاد آراز ، محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه یک هزار و 650 میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های منطقه آزاد ارس در سالجاری هزینه شده است، بر ضرورت تامین زیرساخت های مورد نیاز قبل از واگذاری اراضی به سرمایه گذاری تاکید کرد.

عرب باغی صیانت از سرمایه گذاری های صورت گرفته را وظیفه همگانی دانست و با اشاره به اینکه بیش از 310 واحد تولیدی و صنعتی فعال و 32 شرکت تولیدی خارجی در ارس فعالیت دارند، گفت: یکی از نیازهای اساسی ارس برای تداوم مسیر توسعه، وجود پایگاه های امداد و نجات و آتش نشانی مجهز در نقاط مختلف این منطقه است و این مرکز با هدف ارایه خدمات در سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت احداث و تجهیز شده است.

وی اعتبار هر منطقه آزاد را به سرمایه گذاری خارجی انجام شده در آن دانست و افزود: وضعیت سیاسی بسیار خوبی در پیش روی کشور وجود دارد و برای بهره برداری از این موقعیت مذاکرات خوبی با هیات های اقتصادی خارجی انجام داده ایم.

عرب باغی امنیت و سلامتی را بزرگترین نعمت خداوند عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکر هستیم که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت وجود ملت باعزت و شهیدپرور، امنیت و اقتدار ایران مزیتی بزرگ برای سرمایه گذاری های خارجی بوده و آینده خوبی در پیش رو دارد.

آچار سؤزلر : منطقه آزاد آراز, هارای نیوز, خبر جلفا,