هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اولین جشن بزرگ رویداد جوانی برگزار شد

+0 به یه ن / بپسند

اولین جشن بزرگ رویداد جوانی برگزار شد/جوانان مهمترین سرمایه کشور هستند/در حوزه تولید و فناوری نقش جوانان کمتر از مسئولین نیست

هارای نیوز - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این جشن ضمن تبریک دهه مباک فجر اظهار داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی عزیز در سایه وجود رهبری و خون شهیدان گرانقدر است.

به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ،جشن بزرگ رویداد جوانی به همت فرمانداری ویژه و اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند با حضور معاون محترم استاندار آذربایجان شرقی ، دکتر استاد رحیمی مدیر کل سیاسی و امنیت استانداری ، نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان و روسای محترم ادارت و با حضور قشر عظیمی از جوانان در محل هتل ایرانگردی و جهانگردی مرند برگزار شد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در این جشن ضمن تبریک دهه مباک فجر اظهار داشت: اقتدار و عظمت ایران اسلامی عزیز در سایه وجود رهبری و خون شهیدان گرانقدر است.

وی گفت: امروز شاهد برگزاری سی و هفتمین جشنهای پیروزی انقلاب هستیم و امیدوارم جشنهای پیروزی هزار ساله انقلاب اسلامی به دست جوانان برومند برگزار شود.

تقی کرمی بیان داشت: جوانان مهمترین سرمایه کشور هستند و اگر بخواهیم کشور توسعه پیدا کند باید به جوانان اعتماد کرده و فرصت برای حضور آنها مهیا کنیم چرا که این جوانان آینده سازان کشور هستند .

نماینده عالی در شهرستان با اشاره به حضور جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: بیشتر شهیدان عزیز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از بین جوانان عزیز بوده و جوانان همیشه در صحنه های حساس در کنار این نظام و کشور بوده اند .

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروزه در حوزه تولید و فناوری نقش جوانان کمتر از مسئولین نیست چرا که اعتلای کشور در دست جوانان است .

تقی کرمی درادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت نا مناسب سالنهای ورزش شهرستان گفت: در مقایسه آماری بعد از تبریز بیشترین جمعیت جوانان مختص شهرستان مرند است در صورتیکه چند سالن ورزشی ناقص در روستا ها و ورزشگاه پنچ هزار نفری و سالن ورشی ولیعصر به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه پنچ هزار نفری گفت: این ورزشگاه با دریافت اعتبار لازم و کد اجرایی و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد هنوز اقدامی برای احداث و بهره برداری آن صورت نگرفته که لازم است مدیر کل ورزش و جوانان استان در این زمینه تلاش کند .

فرماندار ویژه شهرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت منابع مالی دولت و توجه آن بر اجرای پروژه ها گفت: متاسفانه در سالهای قبل دولتها با دارا بودن منابع مالی مناسب تلاش و عزم چندانی برای اجرای پروژه ها نداشت ،ولی دولت تدبیر و امید با دارا بودن منابع مالی کم در تلاش برای اجرای پروژه ها است .

وی گفت: اختصاص اعتبار برای احداث آزاد راه تبریز- مرند –بازرگان به مبلغ۳۰۰ میلیارد تومان ، اختصاص اعتبار برای ساخت بیمارستان ۳۰۴ تختخوابی برای شهرستان ، اختصاص مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تا به حال برای انتقال آب ارس به شهرستان نمونه ای از خدمات دولت فقط برای شهرستان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به وضعیت سیاست خارجه کشور گفت:دفاع و سیاست مکمل همدیگر هستند چراکه وظیف هر دوی آنها دفاع ازکشور و نظام در قبال توطئه های دشمنان است.

وی گفت: عده ای با جنگ مستقیم و عده ای با مذاکره دشمنان را از مرز و بوم دور می سازند که نمونه بارز آن جنگ و دفاع از حرمین در خاک سوریه توسط رزمندگان عزیز و موفقیت در برجام توسط تیم قدرتمند دکتر ظریف است.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از برخورد نامناسب با رئیس جمهور محترم دکتر روحانی گفت: رئیس جمهور هر کشور سمبل آن کشور در نظام بین الملل است ولی عده ای با نام نقد و بررسی رئیس جمهور محترم کشورمان را مورد تهمت ، افترا و دروغ گویی نمودند .

تقی کرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات کشور بیان داشت: باور هر شخص اندیشه هر فرد است و نباید بدون تحقیق و بررسی به کسی رای دهیم .

وی گفت: اگر می خواهیم ایرانی آباد و آزاد و پیشرفته داشته باشیم باید در انتخاب فرد مورد نظر خود دقت لازم را داشته باشیم.

وی افزود: فردی را انتخاب کنیم که منافع کلان کشوری را بر منافع فردی ترجیح داده و کلان نگر باشد .

کرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری این جشن گفت: افزایش حس مشارکت پذیری و ایجاد پویایی و نشاط در بین جوانان با تاکید بر مولفه های اسلامی و ایرانی از اهداف این جشن است.

وی با اشاره به نقش برجسته جوانان در ساخت کشور گفت: ایران اسلامی به داشتن جوانانی با نشاط، تحصیل کرده و سالم بر خود می بالد و برگزاری چنین برنامه هایی در راستای ایجاد امید در بین جوانان است.

۱ ۲ ۳

۳ ۴ ۵ ۲ ۱

 


آچار سؤزلر : مرند جشن رویداد جوان, هارای نیوز,