هارای نیوز

خبری - تحلیلی

رسول حسین زاده، رسما شهردار مرند شد

+0 به یه ن / بپسند

رسول حسین زاده، رسما شهردار مرند شد / شهرداری ویترین خدمتی نظام جمهوری اسلامی ایران است

هارای نیوز - فرماندار مرند در مراسم معارفه شهردار جدید مرند گفت: شهرداری ویترین خدمتی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

۲

به گزارش هارای نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ،مراسم معارفه شهردار جدید مرند با حضور مهندس پور مهدی معاون محترم استاندار، کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی ، عرب باغی مدیر عامل منطقه آزاد ارس ،محمودی فرماندار جلفا ، اعضای محترم شورای تامین و سایر روسای ادارات شهرستان در محل سالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دراین مراسم ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است وبه رهبری امام راحل و خون شهیدان بزرگوار به ثمر نشست و روزبه روز بر اقتدار آن افزوده می شود .

وی گفت: شهرداری ویترین خدمتی نظام جمهوری اسلامی ایران است وخدمات بهتر شهرداری ، باعث خشنودی مردم از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

تقی کرمی افزود: وظیفه شهرداران و افرادی که خادمان این نظام هستند مضاعف است و باید در ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند .

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اتفاقات به وقوع پیوسته در چند ماه اخیر در شهرستان بیان داشت : اتفاقاتی که در شهر روی داد در اعتماد مردم به مجموعه مدیریتی شهرستان آسیب رساند و این عدم اعتماد مردم باعث دلگیری آنها از کارگزاران نظام می شود.

وی افزود: وظیفه اساسی شورا و شهردار جدید ، احیاء اعتماد خدشه دار شده به مردم در سایه ارائه خدمات مطلوبتر خواهد شد

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت:این چند ماه اخیر در شهرستان یکی از ایام بسیار سخت برای شورا و مجموعه شهرداری بود که خوشبختانه با وجود مدیری توانمند و مردم دار توانستند این بحران را به خوبی به ثمر برسانند .

فرماندار ویژه شهرستان مرند اظهار داشت : شهردار منتخب مردم وابسته به هیچ گروه یا جناح خاصی نیست بلکه شهردار منتخب شورا و منصوب شده توسط استاندار محترم دکتر جبارزاده می باشد و شهردار جدید تنها باید وام دار و متعلق به مردم باشد و تنها وظیفه آن خدمت بی منت به مردم و شهرستان است .

در ادامه این مراسم مهندس پور مهدی معاون عمرانی استاندار محترم آذربایجان شرقی اظهار داشت: شورا و شهردار جدید باید در ترمیم بخشی ازبی اعتمادی از دست رفته مردم نسبت به شهرداری تلاش کنند و ایجاد آرامش و تدوین برنامه های جامع شهرداری را در برنامه های اساسی خود قرار دهند .

وی گفت: ارائه بودجه واقعی و مناسب که به تائید فرمانداری شهرستان رسیده ، جلوگیری از صرف هزینه های بیهوده ، شفاف سازی و اطلاع رسانی از درآمدها و هزینه ها و… باعث روند مطلوب برنامه های شهرداری میشود.

مهندس پور مهدی معاون عمرانی استاندار با اشاره به موقعیت شهرستان مرند گفت: شهرستان مرند یکی از نقاط حساس برای توسعه استان است و هم مرزی این شهرستان با مرزسایر کشور ها و منطقه آزاد ارس از مزایای ویژه این شهرستان بوده که باعث توجه ویژه به این شهرستان شده است و توسعه شهرستان برای کل استان مفید است.

وی گفت: وجود منطقه آزاد ارس برای شهرستان باعث دلگرمی ، پتانسیل و سرمایه خوبی برای ایجاد فرصتهای مناسب در تمامی زمینه ها است .

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: قانون باید سر لوحه کار مجموعه شهرداری و شورا ها باشد و تعامل و همکاری با روسای ادارات و مسئولین ارشد شهرستانی باعث روند بهتر برنامه ها خواهد بود .

وی گفت: عزم جدی دولت تدبیر و امید مبارزه با فساد اداری و اقتصادی است و باید از خود مجموعه از بروز این عوامل پیشگیری شود.

مهندس پور مهدی گفت: در طول نه ماهه اخیر مبلغ شش میلیارد تومان برای شهرداری مرند کمک مالی صورت گرفته که این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در ادامه این مراسم ضمن تشکر از زحمات مهندس کاوه سرپرست شهرداری مرند ، مهندس رسول حسین زاده بر صندلی ریاست شهرداری تکیه زد.

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

 

 

 

 


آچار سؤزلر : شهردار جدید مرند, هارای نیوز,