هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اعضای شورای شهر مرند آزاد شدند

+0 به یه ن / بپسند

اعضای شورای شهر مرند آزاد شدند / برخی از مقامات در پرونده تخلفات شهرداری مرند دست دارند؟ / خودداری  منابع موثق از افشای جزئیات پرونده تخلفات شهردرای مرند

هارای نیوز - 7 نفر از اعضای شورای شهر مرند که توسط اطلاعات سپاه استان در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری مرند بازداشت شده بودند، امروز آزاد شدند.




به گزارش هارای نیوز ، 7عضو شورای شهر مرند که اوایل هفته جاری در مرند در ارتباط با پرونده شهرداری مرند بازداشت شده بودند امروز به قید وثیقه آزاد شدند.

 گفتنی است 4 مهرماه شهردار مرند و بیش از ۲۰ نفر از کارمندان و برخی از مسئولان سایر نهادها به همراه تنی چند از شهروندان به اتهام تخلفات مالی توسط اطلاعات سپاه استان با حکم مراجع قضایی بازداشت شدند و بدنبال آن در 23 آبان ماه 7 نفر از اعضای شورای شهر مرند نیز بازداشت گردیدند.

علیرغم این که موج دستگیری ها گسترده و ضربتی بود اما تابحال مردم از کانال های رسمی هیچ خبری مبنی بر کلیات و جزئیات مربوطه به اتهامات و تخلفات دو نهاد شورا و شهرداری مرند نشنیده اند و کانال های رسمی و منابع موثق از انتشار جزئیات این پرونده خودداری می کنند.

آیا به نظر می رسد برخی از مقامات استانی و پایتخت نیز در این پرونده دست دارند و عده ای نمی خواهند اسامی یا عنوان حقوقی این افراد افشا شود؟!

اما عدالت چنین چنین حکم می کند که هر فرد و مقامی که مرتکب نقض حقوق مردم و تخلفات شود طبق قانون باید دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردد. قوه قضاییه هم وظیفه دارد به منظور صیانت از حقوق مردم بر اساس عدالت و قانون ، متخلفان را مجازات کند.




آچار سؤزلر : هارای نیوز, آزاد شدند, اعضای شورای شهر مرند,