هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بازداشت هفتمین عضو شورای شهر مرند/ احتمال انحلال شورای شهر مرند تقویت یافت

+0 به یه ن / بپسند
بازداشت هفتمین عضو شورای شهر مرند/ احتمال انحلال شورای شهر مرند تقویت یافت

هارای نیوز -
تاکنون از 11 نفر اعضای شورای شهر مرند؛ 7 نفر در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری دستگیر شده اند و احتمال انحلال شورای شهر مرند تقویت یافت.

به گزارش هارای نیوز تاکنون از 11 نفر اعضای شورای شهر مرند؛ 7 نفر در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری دستگیر شده اند و احتمال انحلال شورای شهر مرند تقویت یافت.

طبق گزارش یک منبع متعبر،  ساعت ۱۲ ظهر امروز  یک عضو دیگر  شورای شهر مرند نیز دستگیر شد. گفتنی است این عضو شورا ، عضو دوره های قبلی شورای شهر نیز بوده است.


سه نفر از بازداشت شدگان اخیر، روسای دور سوم در سه سال گذشته و رئیس فعلی شورای شهر مرند هستند.

طبق اعلام رسمی فرماندار مرند؛ تقی کرمی، روز شنبه این هفته نیز شش تن دیگر از اعضای این شورا بازداشت شده بودند.

شایان ذکر است این بازداشتها به اتهام تخلفات مالی در شهرداری مرند صورت پذیرفته که پس از بازداشت شهردار و نزدیک 30 نفر از پرسنل و شهروندان مرندی در مورخه ۴ مهر ماه انجام شده است.

گفتنی است در ارتباط با پرونده تخلفات شهرداری مرند علاوه بر دستگیری و بازداشت شهردار و اعضای شورای شهر و دهها نفر از کارمندان آن، چند تن دیگر از مسئولان عالی رتبه نهادهای خاص در ارتباط با این پرونده نیز دستگیر و برخی از آنها آزاد شده اند. حالا چرا عنوان یا سمت چنین افرادی در رسانه ها اطلاع رسانی نمی شود سوال برانگیز است.

علاوه بر آن عدم اطلاع رسانی از جزئیات و کلیات تخلفات این پرونده خیلی سوال برانگیز و با ابهامات فراوانی روبروست و افکار عمومی و مردم بی صبرانه منتظر اطلاع رسانی از ابعاد مهم این پرونده هستند و حق دارند بدانند که سرنوشت آنها چگونه رقم خورده است.



آچار سؤزلر : بازداشت شورای مرند, هارای نیوز,