هارای نیوز

خبری - تحلیلی

احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان مرند وجود دارد

+0 به یه ن / بپسند

فرماندار مرند خبر داد: احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان مرند

علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان رهبری احتمال برگزاری انتخابات شورای شهر کشکسرای هم وجود دارد.

هارای نیوز - تقی کرمی در دومین جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان فلسفه برگزاری این جلسات را آمادگی بهتر برای انتخابات در اسفند ماه سال جاری اعلام کرد.

وی گفت: یکی از حساس ترین و مهمترین موضوعات در سال جاری ، انتخابات است که همه دستگاه های اداری شهرستان موظف به همکاری در اجرای بهتر انتخابات هستند.

فرماندار ویژه شهرستان مرند با اشاره به آمادگی ادارات مخابرات ، آموزش و پرورش و ثبت احوال تاکید کرد : کلیه ادارات از جمله مخابرات در زمینه پوشش مخابراتی و اینترنت، آموزش و پرورش آماده سازی مدارس و ثبت احوال صدور کارت ملی که مشکلات موجود را برطرف نمایند چرا که در زمان برگزاری انتخابات هیچ عذری قابل قبول نیست.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر رفع موانع موجود افزود: کلیه دستگاه های اداری و دخیل در امر انتخابات ، کلیه تجهیزات و امکانات خود را برای برگزاری انتخابات آماده کنند .

رئیس ستاد انتخابات شهرستان گفت: برگزاری انتخابات بدون حاشیه و بدون دغدغه و صیانت از آرا مردم از اهداف فرمانداری می باشد و وظیفه داریم با تمام توان و امکانات شهرستانی در خلق حماسه ای دیگر شرکت کنیم .

کرمی با بیان اینکه احتمال برگزاری سه انتخابات در شهرستان وجود دارد تصریح کرد : علاوه بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان رهبری احتمال برگزاری انتخابات شورای شهر کشکسرای هم وجود دارد که منتظر جواب از مراجع رده بالا هستیم که به محض دریافت جواب اطلاع رسانی خواهد شد .

وی در ادامه خاطر نشان شد : نباید به یک فرد یا کاندیدای خاصی گرایش داشته باشیم و دقت در برگزاری انتخابات سالم ، صیانت از آرا مردم باید سر لوحه کاری تمام عواملین درگیر در انتخابات قرار گیرد .