هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرماندار مرند خبر داد:احداث شهرک صنعتی صنایع چینی در مرند

+0 به یه ن / بپسند
فرماندار مرند خبر داد:

احداث شهرک صنعتی صنایع چینی در مرند

شهرستان مرند با داشتن منابع و معادن خاک کائولن و حداقل ۱۶ کارگاه و کارخانه تولیدی صنایع چینی دارای پتانسیل زیادی در افزایش و توسعه این صنعت است.

هارای نیوز - فرماندار شهرستان مرند از آغاز مطالعات احداث ناحیه صنعتی تولیدات صنایع چینی در شهرستان مرند خبر داد.

download (4)

 تقی کرمی در نشست صنعتگران این شهرستان با مدیران استانی گفت: متأسفانه در اغلب موارد فرایندهای اداری امور کند است و در واقع علی‌رغم اینکه همگان در سخن از تمایل پیشرفت امور سخن می‌گویند اما در شرایط عملیاتی کارها زمان بر شده‌اند.

وی افزود: عدم شفافیت مقررات و دست‌ و پا گیر بودن برخی فرآیندهای اداری یکی از عوامل اصلی است که منجر به طولانی شدن نتیجه دهی تصمیمات و اقدامات می‌گردد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند با تاکید بر اینکه مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان  بیش‌ازپیش همکاری کنند، گفت: مدیران با همکاری با سرمایه گذاران، قدردان آنهایی باشند که موجبات ایجاد اشتغال را فراهم می‌کنند.

کرمی در ادامه با اشاره به راه اندازی شهرک شماره ۲ مرند، تصریح کرد: این شهرک در کنار جاده بین‌المللی مرند – بازرگان و حوالی روستای ” قرمزی قشلاق” از حدود دو ماه پیش آماده واگذاری به سرمایه گذاران است بطوریکه تمام زیرساخت‌ها آماده و مبلغ در نظر گرفته شده برای زمین واگذار شده نیز بسیار ناچیز است.

وی افزود: شهرک صنعتی زنوز نیز آماده واگذاری به سرمایه گذاران و شرکت‌های تولیدی است.

فرماندار مرند همچنین از آغاز مطالعات برای راه اندازی ناحیه صنعتی تولیدات صنایع چینی در شهرستان مرند خبر داد و گفت: این ناحیه صنعتی در حاشیه جاده بین المللی مرند – جلفا قرار داشته و اداره منابع طبیعی شهرستان مرند به‌زودی اطلاعات اولیه را جهت مطالعه آن ارائه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش شهرستان مرند با داشتن منابع و معادن خاک کائولن و حداقل ۱۶ کارگاه و کارخانه تولیدی صنایع چینی دارای پتانسیل زیادی در افزایش و توسعه این صنعت است.


آچار سؤزلر : شهرک صنعتی چینی مرند, هارای نیوز,