هارای نیوز

خبری - تحلیلی

شهرستان مرند به دلیل قرار گرفتن در انتهای خط لوله گاز ، احتمال قطعی گاز وجود دارد

+0 به یه ن / بپسند

هشدار فرماندار مرند به مدیران ستاد بحران و مسئولان شرکت نفت برای آماده شدن در فصل سرما / شهرستان مرند به دلیل قرار گرفتن در انتهای خط لوله گاز ، احتمال قطعی گاز وجود دارد

هارای نیوز - فرماندار مرند گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما لازم است کلیه دستگاه های اجرایی و ستاد بحران شهرستان آمادگی کامل برای فصل سرما را داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ، متقیان مدیر کل شرکت نفت استان آذربایجان شرقی به همراه محمدی رئیس شرکت نفت شهرستان با معاون استاندار و فرماندار ویژه دیدار و گفتگو کرد.

کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: لازم است شرکت نفت در بحث ذخیره سازی سوخت نفت از جمله برای مدارس ، نانوایی ها ، بیمارستانها ، روستا های دور دست با همکاری مجموعه های ذیربط آنها اقدام نماید .

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل سرما لازم است کلیه دستگاه های اجرایی و ستاد بحران شهرستان آمادگی کامل برای فصل سرما را داشته باشند .

تقی کرمی گفت: شهرستان مرند به دلیل قرار گرفتن در انتهای خط لوله گاز ، احتمال قطعی گاز وجود دارد که لازم است با نظارت کامل شرکت نفت در بحث ذخیره سازی سوخت برخی واحد ها و دستگاهها ، توجه بیشتری داشته باشند .

معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد : باید این آمادگی در همه دستگاههای اجرایی شهرستان وجود داشته باشد تا در صورت وقوع شرایط خاص و بحرانی ، سریعا وارد عمل شده و مشکلات را بر طرف نمایند .

در این دیدار متقیان مدیر کل شرکت نفت استان آذربایجان شرقی از آمادگی این شرکت در بحث سوخت رسانی و مقابله با فصل سرما خبر داد.

محمدی رئیس شرکت نفت شهرستان نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در بحث سوخت رسانی به مراکز و روستا های دور افتاده نمود .


آچار سؤزلر : فرماندار مرند, هارای نیوز,