هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دادستان مرند از دستگیری فرد اسیدپاش خبر داد

+0 به یه ن / بپسند

دادستان مرند از دستگیری فرد اسیدپاش خبر داد

دادستان مرند گفت : مجرم این حادثه ( اسید پاشی در مرند ) در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به جرم خویش اعتراف نمود و در ادامه پس از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد.

هارای نیوز - دادستان مرند ضمن تقدیر از اقدام سریع نیروی انتظامی گفت: ساعت 17 روز شنبه فردی حدود 35 ساله در منطقه یالدور مرند پس از کمین در مسیر تردد اقدام به اسید پاشی به سمت دختر مورد علاقه خود کرده و در این حادثه ر - پ 22 ساله و خواهر 20 ساله اش دچار جراحت شدند.

حسین فتاحی تصریح کرد: یکی از دختران حدود ۲ درصد و دیگری حدود ۸ درصد و از ناحیه چشم بشدت آسیب دیده است.

وی گفت: فرد اسید پاش درصدد ازدواج با دختر مورد علاقه خود بود اما وقتی دختر از متاهل بودن و داشتن زن و بچه این فرد مطلع شده است جواب رد داده و با تهدید وی مواجه شده است.

دادستان مرند اظهار داشت : مجرم این حادثه در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و به جرم خویش اعتراف نمود و در ادامه پس از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد.

فتاحی تصریح کرد: این اسیدپاشی جنبه شخصی داشته و هیچگونه جنبه امنیتی یا با هدف ایجاد اختلال در امنیت جامعه نبوده است هرچند نفس عمل برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: پرونده در دستگاه قضایی طرح شده و ما با جدیت و قاطعیت در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و حکم نهایی صادر خواهد شد.

حسین فتاحی در پایان گفت: به تمام افرادی که در مخیله خویش چنین فکری داشته باشند تذکر جدی می دهیم که دستگاه قضایی هیچگونه اغماض نخواهد کرد و با اشد مجازات برخورد خواهد نمود.


آچار سؤزلر : دستگیری اسیدپاش مرند, دادستان مرند, هارای نیوز,