هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اولیویرا: خطیبی را برگردانید تا تراکتورسازی را جزو 3 تیم اول کند

+0 به یه ن / بپسند
"بابت باخت هرگز گریه نمی‌کنم"

اولیویرا: خطیبی را برگردانید تا تراکتورسازی را جزو 3 تیم اول کند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: می‌توانید رسول خطیبی را بیاورید تا تراکتورسازی را دوباره به رده اول باز گرداند.

 

هارای نیوز - سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: می‌توانید رسول خطیبی را بیاورید تا تراکتورسازی را دوباره به رده اول باز گرداند.

به گزارش هارای نیوز به نقل از تسنیم، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: من خیلی ناراحت و غمگین هستم اما نه برای خودم بلکه برای بازیکنانم؛ چرا که این بهترین بازی بود که آنها انجام دادندو موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده بودند اما در 10 دقیقه پایانی بازی را باختیم.

وی افزود: با وجود تمام کارهایی که انجام دادیم اتفاقاتی افتاد که باشگاه در این باره حرفه‌ای کار نکرد.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: باید برای بازی بعد آماده شویم و روی دیدار امروز متوقف نشویم.

اولیویرا در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر علت باخت‌های مکرر در نیمه دوم گفت: شما از اول فصل خواسته‌اید من را تحریک کنید اما انتقادات باید بجا باشد. تیم ما داشت روند خوبی را طی می‌کرد و این تیم وضعیت 2 ماه قبل را ندارد. در فوتبال نمی‌شود در یک لحظه همه چیز را عوض کرد.

وی تصریح کرد: 4 ماه از آمدن من گذشته است اما ما هنوز نتوانسته‌ایم تیم را آماده کنیم، یک مربی همیشه پیروز نمی‌شود، با این حال من هرگز گریه نمی‌کنم؛ هر چند شما با من همیشه دعوا می‌کنید.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: مسئول باخت من هستم و این را در رختکن به بازیکنانم گفتم که کسی را مقصر نمی‌دانم.

اولیویرا درباره تعویض‌هایی که انجام داد، خاطرنشان کرد: من می‌خواستم بازیکن تازه نفس به زمین بیاید، رحمانی دویده بود و خسته بود برای همین بایرامی را فرستادم.

وی افزود: وقتی تعویض می‌کنیم یعنی ایده جدیدی داریم چرا که اگر می‌دانستم اینطور می‌شود دست به تغییر نمی‌زدم، فوتبال این شرایط را دارد و ورزش دیوانه‌واری است.

سرمربی تراکتورسازی تأکید کرد: خیلی ناراحت هستم چون فکر نمی‌کردم چنین اتفاقی بیفتد ولی برای بازی بعد تلاش می‌کنیم چرا که تیم تاکنون روند خوبی داشته و امروز بازیکنان حرکت‌های خوبی انجام دادند، هر چند روز سختی بود.

اولیویرا اظهار داشت: برای کسی که فوتبال را دوست دارد این نتیجه خیلی جذاب است اما برای هواداران، بازیکنان و مربی ناراحت‌کننده بود.

وی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن بهترین تیم لیگ ایران است و تا به حال 4 برد در خانه به دست آورده است، با این حال آنها کاری انجام دادند که ما نتوانسته‌ایم انجام دهیم چون تیم آنها همان تیم سال قبل است اما ما فقط 2،3 بازیکن از پارسال داریم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: بیش از حد تمرین کرده‌ایم اما بازیکنان من به طور هماهنگ و در یک زمان به تیم اضافه نشده‌اند، ساختن تیم زمان می‌برد، برای مثال سروش رفیعی، سینا عشوری و شجاع خلیل‌زاده کم‌کم در حال بازگشت به دوران خوب خود هستند؛ با این حال من فکر می‌کردم امروز یک قدم جلو می‌افتیم اما یک قدم هم عقب رفتیم.

اولیویرا با انتقاد از تعطیلی‌های مکرر لیگ برتر، اظهار داشت: در کدام لیگ هر 2 هفته مسابقات متوقف می‌شود، این مسائل روی تیمها اثر منفی می‌گذارد.

وی در واکنش به این سوال که آیا تراکتورسازی می‌تواند همانند سالهای قبل مانند حضور خطیبی یا خودش در این تیم مجدداً به رده نخست باز گردد، گفت: شما رسول خطیبی را بیاورید تا ما تراکتور را دوباره جزو 3 تیم اول کند.


آچار سؤزلر : تیم تراختور, هارای نیوز,