هارای نیوز

خبری - تحلیلی

رئیس شورای شهر: هیچ بحثی در مورد ابقای شهردار نداشتیم/ هدف تداوم ارائه خدمات به شهروندان است

+0 به یه ن / بپسند

تکذیب ابقای شهردار مرند توسط رئیس شورا / انتخاب کاوه به عنوان جانشین شهردار

 رئیس شورای اسلامی شهر مرند گفت: جلسه ای که شنبه مورخه ۱۲ مهر با حضور نماینده محترم مردم در مجلس و فرماندار محترم  با حضور اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه ( گزینشی ) برگزار گردید صرفا جهت بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکار در خصوص انتخاب جانشین موقت و یا سرپرستی بود.

محمد هراسی اظهار کرد: در این جلسه ما اعلام کردیم برای اینکه کارهای خدمات رسانی به شهروندان دچار اختلال نشود شورای اسلامی شهر در این زمینه با بررسی تمامی جوانب اقدام می کند که در نهایت تصمیم بر این شد که آقای کاوه به عنوان جانشین موقت شهردار معرفی شود. چرا که شهردار مرند به هنگام عزیمت به تبریز در آخرین روز در نامه ای ایشان را به عنوان جانشین معرفی نموده است.

رئیس شورای شهر مرند با اشاره به اینکه در این جلسه هیچ صحبت و مطلبی پیرامون ابقای شهردار وجود نداشت، افزود: انتخاب جانشین موقت نیز برای مدتی کوتاه است و شورای شهر منتظر اعلام نتیجه نهایی از طرف مراجع محترم قضایی است تا در نهایت گام بعدی را بردارد.

وی با تاکید بر این مطلب که همه باید به قانون تمکین کنیم گفت: ما از روز اول این اتفاق در شهرداری مرند از مسئولین فرادست درخواست ارائه طریق کرده ایم و هدف تداوم ارائه خدمات به شهروندان می باشد.

گفتنی است شهردار مرند به همراه تنی چند از همکاران خود و برخی مسئولان مرتبط در خصوص پرونده تخلفات در مجموعه شهرداری بازداشت شده اند.



آچار سؤزلر : رئییس شورای شهر مرند, محمد هراسی,