هارای نیوز

خبری - تحلیلی

با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد؛ افتتاح یک واحد پرورش ماهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مرند

+0 به یه ن / بپسند
با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد؛
افتتاح یک واحد پرورش ماهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مرند

هارای نیوز - یک واحد مزرعه پرورش و تکثیر ماهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.



این مزرعه با ایجاد اشتغال برای پنج نفر به طور مستقیم و دو نفر غیرمستقیم با صرف 500 میلیون تومان اعتبار در زمینی به مساحت 900 متر مربع ساخته شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه، اشتغال را از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت و مدیریت اجرایی استان اعلام کرد و گفت: بزرگترین ماموریت ما ایجاد اشتغال است.

محمدصادق پورمهدی افزود: با همکاری کلیه دستگاه‌های استان در تلاش برای راه‌اندازی نهضت اشتغال هستیم و با شیوه‌های مختلف در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی با بیان این که تمام دستگاه‌ها موظف به فراهم کردن بسترهای مناسب برای اشتغال جوانان هستند، افزود: مسوولان دولتی و فعالان بخش خصوصی و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ در ایجاد اشتغال و جذب نیروی انسانی حتی به تعداد کم تلاش کنند.

کرمی، فرماندار مرند هم با اشاره به افتتاح واحد پرورش ماهی در این شهرستان، گفت: این گونه طرح‌ها الگو های بسیار مناسبی در جهت استفاده بهینه و درست از آب هستند.

سایت استانداری

آچار سؤزلر : افتتاح پرورش ماهی, سرمایه‌گذاری, بخش خصوصی در مرند, هارای نیوز,