هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مسابقه نقاشی از زیبایی های طبیعت و محیط زیست توسط کودکان زیر ١٢ سال

+0 به یه ن / بپسند
اصلاحیه خبر / انجمن حیات سبز مرند برگزار می کند:
مسابقه نقاشی از زیبایی های طبیعت و محیط زیست توسط کودکان زیر ١٢ سال


طبق مجوز فرمانداری مرند، مکان برگزاری مسابقه نقاشی از زیبایی های طبیعت و محیط زیست از پارک بازنشستگان به پارک جانبازان تغییر یافت.




هارای نیوز :  مدیر عامل انجمن حیات سبز مرند در گفتگو با خبرنگار هارای نیوز با اعلام این خبر گفت : انجمن حیات سبز مرند ، به مناسبت میلاد امام رضا ( ع ) و روز محیط بان ، مسابقه نقاشی از زیبایی های طبیعت و محیط زیست توسط کودکان زیر ١٢ سال برگزار می کند.

حیدر زائر کعبه هدف از برگزاری این نوع برنامه ها و مسابقات را فرهنگ سازی و مردمی کردن مقوله مهم حفاظت از محیط زیست عنوان و تصریح کرد: باید محیط زیست را از دوران کودکی آموزش دهیم و از هم اکنون از کودکان خود بخواهیم که حفظ و حراست از محیط زیست را یاد بگیرند.

وی افزود: به اعتقاد کارشناسان امر ، بهترین شیوه در امر آموزش و یادگیری ؛ بهره جستن از هنر نقاشی است و بخاطر همین مسابقه نقاشی از زیبایی های طبیعت و محیط زیست در همین راستا توسط انجمن برگزار می شود.

وی در ادامه افزود : طبق مجوز فرمانداری مرند ، این مسابقه روز چهارشنبه این هفته از ساعت ٦ الی ٨ عصر در پارک جانبازان مرند واقع در انتهای خیابان آرموددوخ ( پاسداران )برگزار خواهد شد.

مدیر عامل انجمن حیات سبز مرند از خانواده های مرندی خواست کودکان خود را جهت شرکت در این مسابقه ترغیب و تشویق نمایند.

آچار سؤزلر : انجمن حیات سبز مرند, هارای نیوز,