هارای نیوز

خبری - تحلیلی

کمبود تخت بیمار مشکل اساسی بیمارستان حجت کوه کمر

+0 به یه ن / بپسند

کمبود تخت بیمار مشکل اساسی بیمارستان حجت کوه کمر مرند

فرماندار مرند: در بازدید های ماه گذشته که به همراه دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت ، افزایش ظرفیت تختهای بیمارستان حجت مورد تاکید و مقرر شده در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

9

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ، شبانه و به صورت سرزده از بیمارستان حجت کوه کمر بازدید کرد.

در پی گزارشات مردمی و اظهار نارضایتی مردم از نوع عملکرد  و خدمات ارائه شده  در بیمارستان حجت کوه کمر ، بازدید ی سرزده و شبانه  به عمل آمد.

کرمی در این بازدید ۲ ساعته که از ساعت ۲۳ شب الی ۱ نیمه شب به طول انجامید ضمن صحبت با مراجعه کنندگان و پرسنل درمانی در جریان ارائه خدمات به مراجعین قرار گرفت .

وی در حاشیه این بازدید  مشکل اساسی بیمارستان مرند را کمبود تخت دانست و افزود : در بازدید های ماه گذشته که به همراه دکتر صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت ، افزایش ظرفیت تختهای بیمارستان حجت مورد تاکید و مقرر شده در این زمینه اقداماتی صورت گیرد. پس لازم است مسئولین  دستگاههای ذیربط نسبت به وعده های خود عمل کنند .

معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید از بخشهای بستری مردان، کودکان ، زایمان ، icu ، ccu  ، اندوسکوپی ، اورژانس  و… بازدید نمود .

تنها بیمارستان شهرستان مرند با وجود قرار گرفتن  با داشتن  دومین شهر استان  و موقعیت خاص خود و ارائه خدمات به سایر شهرها و مسافرین  جاده ای  ، قادر به ارائه خدمات مطلوب به مردم نیست.

از چالشهای اساسی در بیمارستان حجت کوه کمر ، کمبود تخت بیمارستانی است  که این علت ، نوع خدمات دهی بیمارستان شهرستان را با مشکل روبرو کرده است .

1

 2 3

 4 5

 6 7 8

 9 10 11

 12 13

 14

* سایت فرمانداری مرند


آچار سؤزلر : کمبود تخت بیمارستانی, مرند و نارضایتی مردم, کرمی فرماندار, هارای نیوز,