هارای نیوز

خبری - تحلیلی

توضیح روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرند در خصوص سفر معاون محترم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان

+0 به یه ن / بپسند

توضیح روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرند در خصوص سفر معاون محترم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان


images

هارای نیوز - در پی سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مرند که در سکوت کامل خبری و بدون حضور و دعوت از خبرنگاران محلی و استانی این سفر به سرانجام رسید مدیر روابط عمومی فرماندار مرند در پاسخ به انتقادهای رسانه های خبری جوابیه ای به شرح زیر منتشر کرده است :


خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه پرتلاش

با سلام و تقدیم احترام

پیرو درج خبری در رسانه‌های مختلف شهرستانی و استانی مبنی بر سفر معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مرند در سکوت خبری و عدم دعوت از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه شهرستان ، لازم دیده شد، نکاتی در پاسخ به گلایه خبرنگار محترم به اطلاع عموم و به ویژه اصحاب رسانه رسانده شود.

واسطه دعوت از جناب آقای سید حسن هفده تن معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، فرمانداری ویژه شهرستان مرند نبوده‌ است و حدود یکساعت مانده به حضور ایشان در شهرستان مرند این موضوع با فرمانداری شهرستان در میان گذاشته شد . ولی با این حال امکان هماهنگی سریع به دلیل فشردگی برنامه برای حضور خبرنگاران جهت پوشش اخبار این سفر ممکن نشد و ایشان تنها از آخرین وضعیت کارخانه شرکت خاک چینی شهرستان مرند بازدید نموده و از وضعیت تولید و صادرات این واحد تولیدی بازدید کردند که در این سفر معاون محترم وزیر را معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند و مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی ، رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مرند و مدیر عامل شرکت خاک چینی شهرستان مرند همراهی می کردند .

در برنامه هایی که فرمانداری ویژه شهرستان مرند حضور پیدا می کند به این معنا نیست که برگزار کننده این مراسم فرمانداری است ، بر اساس عرف موجود، دعوت کننده رسانه ها، می بایست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی می بود. همانطور که اشاره شد در مراسم های قبلی دعوت از همه رسانه ها و پوشش خبری توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرند صورت گرفته است.

بدینوسیله روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرند اعلام می‌دارد که علی‌رغم استقبال و حضور چشمگیر خبرنگاران از برنامه های این فرمانداری ، روابط عمومی نیز همواره ارتباط دو سویه با اصحاب محترم رسانه را در برنامه ها و اولویت های کاری این نهاد قرار داده است و هیچ محدودیتی برای ورود هیچ خبرنگاری به برنامه های فرمانداری ویژه شهرستان وجود ندارد و سیاست روابط عمومی فرمانداری ، تعامل مثبت ،گسترده و همه جانبه و سازنده با رسانه ها است. علی ای حال امید است که این توضیحات جایی برای تحلیل و تفسیرهای عجیب و حاشیه‌نگاری‌های بی‌انصافانه در برخی رسانه‌ها باقی نگذارد.

ضمنا انتظار می رود اصل انصاف در همه حال مد نظر قرار گیرد .

***

علیرضا کرامت / مدیر روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند


آچار سؤزلر : فرماندار مرند, هارای نیوز, سفر معاون وزیر تعاون,