هارای نیوز

خبری - تحلیلی

معاون استاندار آذربایجان شرقی: برای احیای دریاچه اورمیه هنوز به باور عملی نرسیدیم!

+0 به یه ن / بپسند
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

برای احیای دریاچه اورمیه هنوز به باور عملی نرسیدیم!

uromieh

هارای نیوز - دورنانیوز - سرویس دریاچه اورمیه: معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: به نظر می رسد هنوز به باور عملی برای احیای دریاچه اورمیه نرسیدیم؛ کسی حق ندارد با صورت جلسه‌ها و قراردادهای نامشخص درخواست اعتبار داشته باشد چرا که همه ما در قبال این مبالغ مسئول هستیم.

به گزارش هارای نیوز به نقل از دورنانیوز، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای فرهنگی دریاچه اورمیه با اشاره به تصویب بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه اورمیه اظهار کرد: باید این آمادگی در مجموعه وجود داشته باشد تا بتوانیم این میزان اعتبار را در جای درست خود مصرف کنیم.

وی دقت در نحوه هزینه کرد اعتبارات دریاچه اورمیه را متذکر شد و افزود: باید برای هزینه کرد نسبت به ریال به ریال این اعتبارات حساس باشیم، هر گونه هزینه کرد تنها باید در این خصوص باشد.

پورمهدی خاطر نشان کرد: به نظر می رسد هنوز به باور عملی برای احیای دریاچه اورمیه نرسیدیم؛ کسی حق ندارد با صورت جلسه‌ها و قراردادهای نامشخص درخواست اعتبار داشته باشد چرا که همه ما در قبال این مبالغ مسئول هستیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، انتقال پساب تصفیه شده شهرهای تبریز و عجب شیر را به دریاچه اورمیه از جمله پایدارترین راه حل‌های تامین آب این دریاچه عنوان کرد و گفت: این پرو‍ژه با قدرت در حال انجام است.

پورمهدی اظهار کرد: مردم باید از عملکرد مدیران استانی در خصوص احیای دریاچه اورمیه آگاهی کامل داشته باشند از این رو ضروری است مدیران مربوطه ارتباطات خود را با رسانه ها در این خصوص افزایش دهند.


آچار سؤزلر : استاندار آذربایجان ش, دریاچه ارومیه, هارای نیوز,