هارای نیوز

خبری - تحلیلی

پوزش مدیر هارای نیوز از مخاطبان خود بخاطر تعطیلی 10 روزه

+0 به یه ن / بپسند
پوزش مدیر هارای نیوز از مخاطبان خود بخاطر تعطیلی 10 روزه


هارای نیوز -
سهند آزربایجانلی؛ مدیر جدید وبلاگ خبری هارای نیوز از مخاطبان خود به خاطر تعطیلی 10 ورزه این پایگاه خبری کوچک عذرخواهی نمود. وی در پیام عذرخواهی خود از مردم و مخاطبانش خواست همواره یاریگر خبرنگاران و رسانه ها باشند.

این خبرنگار گفت: در حال حاضر در سیاست داخلی همواره دو قدم به عقب و یک قدم به جلو بر می داریم، هر چند در سیاست خارجی ، نرمش و انعطاف بیشتری از خود نشان می دهیم و روبه جلو هستیم و این دو سیاست متناقض و دوگانه است و پیام خاصی را به جامعه مخابره می کند.

 وی از فقدان آزادی در حوزه مطبوعات و پایگاه های خبری مستقل به شدت انتقاد کرد و از دولتمردان خواست به وعده ها و شعارهای خود پایبند باشند. این وبلاگ نویس افزود: دولتمردان خبرنگاران و روزنامه نگاران بله قربان گو و نوکر می خواهند نه نقد و نقاد را!

وی تصریح کرد: خبرنگاران مستقل و آزادی خواه جز خدا و مردم کسی دیگر ندارند و دولتمردان همواره با دیده تهدید به آنها نگاه می کنند در حالی که خبرنگاران منتقد و مستقل بهترین یاران یک دولت بشمار می روند.

 به اعتقاد وی، این گروه از خبرنگاران، سریع و صریح انتقاد می کنند، ضعف ها و کاستی ها را بیان و راهکارهای لازم را نیز ارائه می نمایند و در قبال اینهمه خدمات ارزشمند از هیچ کسی ریال و درهمی هم نمی گیرند و همواره در مسیر حفظ منافع ملی و تامین حقوق ملت خود قدم بر می دارند.

سهند آزربایجانلی در پایان سوالات مهمی را مطرح کرد:
1-آیا خبرنگاران منتقد با کارنامه درخشان شان ، شایسته حمایت از سوی دولت مردان نیستند؟
2 - آیا در جامعه ما همیشه نقد و نقادی قربانی می شود؟!
3 -آیا آزادی رسانه و قلم توسط دولتمردان ما فقط در حد شعار است!؟
4 - برای توسعه یک جامعه پیش شرط مهم آزادی مطبوعات و قلم است به همین منظور دولت موظف به نهادینه کردن این مقوله مهم است.
 این در حالی است که بیشتر این خبرنگاران توسط خود مدیران دولت در منطقه و استان از مراسمات رسمی و دولتی حذف شده اند و سیاست حذف گرایی دولت مردان از فقدان ظرفیت نقد پذیری و ضعف آنها حکایت می نماید.



آچار سؤزلر : هارای نیوز, اروج امیری,