هارای نیوز

خبری - تحلیلی

روحانی دولت راستگویان و درستکاران را ایجاد کرد

+0 به یه ن / بپسند

 جبارزاده
روحانی دولت راستگویان و درستکاران را ایجاد کرد


استاندار آذربایجان شرقی گفت: دکتر روحانی دولت راستگویان و درستکاران واقعی را جایگزین دولتی کرد که با مردم رو راست و صادق نبود.


 

اسماعیل جبارزاده در دومین سالگرد حماسه سیاسی 24 خرداد 92 در تبریز گفت: از اینکه بزرگداشت حماسه سیاسی 24 خرداد 92 را در فاصله بیست روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان برگزار می کنیم بسیار خوشحالیم.

 

وی افزود: مردم با استقبال از دکتر روحانی در 20 اردیبهشت ماه امسال حماسه دیگری را رقم زدند و بار دیگر نشان دادند که حامی و پشتیبان انقلابی هستند که در بهمن ماه سال 56 آغازگر آن بودند و با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله ) تجدید میثاق کردند .

 

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شعارها و وعده های انتخاباتی دولت تدبیر و امید گفت : اکثر وعده های دولت در تمامی زمینه ها تحقق یافته و یا در حال تحقق است .

 

جبارزاده در مورد شاخص های رفاهی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: وضعیت رفاه و معیشت مردم باید به طوری باشد که دست کمکی به سوی دولت باز نشود بلکه مردم آن قدر درآمد داشته باشند که دولت دست نیاز به سمت آنان باز کند .

 

وی ادامه داد: دکتر روحانی دولت راستگویان و درستکاران را جایگزین دولتی کردند که با مردم راستگو نبود و از تفکر و مشاوره های افراد متخصص در تمامی زمینه ها استفاده می کند در حالی که در دولت گذشته، مردم ، سیاست های فردی و سلیقه ای را لمس کردند .

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ابراز کرد: دولت تدبیر و امید علی رغم مشکلات و محدودیت هایی که وجود دارد، برای حفظ حقوق ملت تلاش می کند .

 

استاندار آذربایجان شرقی، طرح تحول نظام سلامت و پرداخت کمتر از 10 درصد هزینه های درمانی توسط مردم را یکی از بهترین سیاست های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: در بدو ورود ما به استان بودند کسانی که به علت عدم تسویه حساب با بیمارستان، نمی توانستند جنازه عزیز خود را برای کفن و دفن تحویل بگیرند.

 

جبارزاده گفت : در بحث امنیتی، علی رغم وجود مشکلات فراوان در کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری امن شناخته شده است و استان آذربایجان شرقی نیز در مقایسه با استان های دیگر، رتبه های برتر امنیت را به خود اختصاص داده است .

 

وی از احزاب و جریان های سیاسی حامی دولت خواست که عملکرد دولت را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند .

 

شایان ذکر است جبارزاده در بخشی از سخنان مبسوط خود به مقایسه عملکرد دولت تدبیر و امید و دولت دهم در آذربایجان شرقی پرداخت.

** ایسنا


آچار سؤزلر : روحانی دولت, راستگویان, جبارزاده استاندار, هارای نیوز,