هارای نیوز

خبری - تحلیلی

مدیرانی که در امر سرمایه گذاری اخلال کنند ، برکنار می شوند

+0 به یه ن / بپسند

معاون استاندار آذربایجان شرقی :

 مدیرانی که در امر سرمایه گذاری اخلال کنند ، برکنار می شوند

معاون استاندار آذربایجان شرقی ضمن هشدار به ادارات کم کار در زمینه حمایت از سرمایه گذاران گفت : هیچ اداره ای حق ندارد به دلایلی نامشخص سرمایه گذار را از سرمایه گذاری درشهرستان فراری دهد درصورت مشاهده باید مدیر از شهرستان برود.

karami

تقی کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در نخستین اولین همایش فعالین اقتصادی شهرستان مرند اظهار داشت: شهرستان مرند در حوزه تولید و صنعت ظرفیت بسیار بالایی دارد ولی متاسفانه آمار چندان خوبی در این عرصه نداریم .

کرمی گفت : درسالهای گذشته در سطح استان شهرستان مرند به عنوان قطب فعال در عرصه اقتصاد و صنعت بود ولی متاسفانه در حال حاضر رتبه ششم و در برخی مواقع رتبه هفتم را داریم و این در حالی است که سایر شهرستانها با سرعت در حال پیشرفت هستند .

فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت:وجود منطقه آزاد ارس ، منطقه ویژه اقتصادی سهلان ، شهرک سرمایه گذاری خارجی فرصت را از شهرستان گرفته و در بیشتر مواقع مانع حضور سرمایه گذار می شود .

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورابراز داشت :متاسفانه وجود تحریمهای ظالمانه مانع از خدمات رسانی بهتر دولت به حوزه صنعت می شود ولی با این حال دولت در تلاش برای ارائه خدمات به این حوزه است .

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود : در بحث مذاکرات هسته ای پیشرفتهای خوبی داشته ایم ولی عده ای مانع موفیقت دولت می شوند و در صورتیکه هدف اصلی برمذاکرات برداشتن تحریمها است که کشور می تواند به پویایی برسد .

کرمی گفت: شهرستان مرند ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخشهای مختلف از جمله کشاورزی ،صنعت و … دارد و باید زمینه حضور سرمایه گذار و فعال شدن واحد های تولیدی فراهم شود .

فرماندار ویژه شهرستان مرند ضمن هشدار به ادارات کم کار در زمینه حمایت از سرمایه گذاران گفت: هیچ اداره ای حق ندارد به دلایلی نامشخص سرمایه گذار را از سرمایه گذاری درشهرستان فراری دهد درصورت مشاهده باید مدیر از شهرستان برود .

در ادامه این نشست هر یک از فعالان اقتصادی به بیان مشکلات و موانع موجود در این عرصه پرداختند.


مانداگارانا


آچار سؤزلر : هارای نیوز, توسعه مرند, در امر سرمایه گذاری, فرماندار مرند, اخراج مدیران اخلالگر,