هارای نیوز

خبری - تحلیلی

عارف : اصلاحات چاره ای جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد

+0 به یه ن / بپسند
عارف در دیدار نخبگان دانشگاه‌های کشور:
اصلاحات چاره ای جز پیروزی در انتخاابت مجلس ندارد / مدافع عملکرد دولت روحانی هستم

رئیس بنیاد امید ایرانیان می گوید راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغییر بود، و سایر اهداف و نیز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانویه جریان اصلاحات بود که به این هدف هم دست پیدا کردیم.


محمد رضا عارف در ایام مصادف با سالروز انتخابات ریاست جمهوری 1392، در دیدار جمعی از نخبگان و فارغ التحصیلان علوم سیاسی دانشگاه‌های مختلف کشور با  تقدیر از نگاه تشکیلاتی  و قانون محور شرکت کنندگان در جلسه و با آرزوی موفقیت برای آنها و تمام جوانان ایران اسلامی، به تلاش جریان اصلاحات برای کمک به موفقیت هرچه بیشتر نظام در چارچوب اصول و ارزش‌هایی که انقلاب برای آنها هزینه داده، گفت: جریان اصلاحات مدیون انقلاب، امام و راه امام است، هر چند جریان رقیب برای  برچسب زدن به جریان اصلاحات تلاش زیادی می کند. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اصلاح طلبان برای رسیدن به قدرت در سازوکارهای قانونی موجود عمل می‌کنند٬ چرا که اصلاحات را عمل به قانون و انجام تکلیف در چارچوب قانون می‌دانیم.

عارف با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نتیجه  آن انتخابات  را حاصل عقل‌گرایی و ریسک پذیری به موقع جوانان دانست و تاکید کرد: راهبرد اصلی اصلاح طلبان در انتخابات 92 تغییر بود، و سایر اهداف و نیز انتخاب شخص و فرد خاص ، هدف ثانویه جریان اصلاحات بود که به این هدف هم دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری ضامن پیشرفت و توسعه کشور و حل مشکلات و پیروزی اصلاحات خواهد بود و جریان اصلاحات چاره ای جز پیروزی در انتخابات مجلس ندارد و باید به دنبال عبور از موانع باشیم و با احترام کامل به قانون، در پی رفع مشکلات  و معضلات خواهیم بود .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن بیان جایگاه رفیع جنبش دانشجویی، گفت: اعتقاد ما بر این است که در دوران فعلی کارآیی تشکل های غیر سیاسی و NGO‌ها بیشتر از تشکل‌های سیاسی است و به شخصه معتقد به این هستم  که شان جنبش دانشجویی فراتر از حمایت از احزاب است.

وی ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی باید برای مشارکت هر چه بیشتر مردم و بخصوص جوانان در انتخابات و بیان جایگاه مجلس شورای اسلامی ویژگی‌های یک نماینده ارزشمند تلاش کنند.

عارف با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: برای ارزیابی کارنامه دولت باید دید دولت تدبیر و امید در چه شرایطی و با چه مشکلاتی مدیریت کشور را در دست گرفته؛ به همین دلیل با توجه به دانسته‌های ما از شرایط سخت دولت، همواره همراه دولت بوده‌ایم و به شخصه در هر جایی مدافع عملکرد دولت دکتر روحانی هستم٬ گرچه ضعف ها و کاستی‌های را می‌دانیم و برای رفع آنها به دولت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.


ایلنا/

آچار سؤزلر : اصلاح طلبان, انتخابات مجلس, اصلاحات پیروزی, رئیس بنیاد باران, عارف, هارای نیوز,