هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بهزیستی مرند؛ سرپناه شبانه برای معتادان کارتن خواب راه اندازی می کند

+0 به یه ن / بپسند
متن وارده مدیر عامل موسسه خیریه طلوع خورشید / تقدیر و تشکر از رئیس اداره بهزیستی مرند

بهزیستی مرند؛ سرپناه شبانه برای معتادان کارتن خواب راه اندازی می کند

جا دارد از ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان مرند؛ جناب آقای بهمن نیرپور و همکاران شان در راستای پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی تقدیر و تشکر نماییم.



موسسه ها و NGO هایی به منظور تحقق اهداف پیشگیری از اعتیاد به انواع مواد مخدر زیر نظر اداره بهزیستی تشکیل شده است.

هم اکنون دغدغه مهم رئیس اداره بهزیستی مرند، ایجاد سرپناه شبانه برای معتادانی که در حال مصرف هستند، می باشد. سرپناه شبانه در حقیقت جهت پیشگیری از دیگر آسیب های اجتماعی ایجاد می شود.
در این سرپناه خدماتی برای معتادان ارائه می گردد و معتادان کارتن خواب شبانه به صورت رایگان و با یک وعده غذای گرم پذیرایی می شوند تا شبانه در کوچه و خیابان باعث آزار و اذیت همشهریان مرندی نشوند.

در حین سرویس دهی با تک تک معتادان مشاوره انجام می گیرد و به مراکز درمانی معرفی می گردند تا ضمن کمک به آنها اعتیاد شان را ترک نموده و به آغوش خانواده شان بازگردند.

در سال 93 بالغ بر 12 میلیون تومان بابت هزینه نگهداری معتادان بی بضاعت پرداخت شده است که به صورت رایگان در مرکز اقامتی میان مدت طلوع خورشید و با کمک بهزیستی شهرستان مرند درمان شده اند.

هم اکنون با کمک اداره بهزیستی مرند ، مرکز اشتغال زایی برای معتادان پاک شده در مرکز فوق دایر شده که 15 نفر از آنان مشغول به کار  هستند.

سعید امام قلی زاده علمداری ؛
مدیر عامل موسسه خیریه طلوع خورشید و مسئول اقامتی میان مدت طلوع خورشید مرند


آچار سؤزلر : هارای نیوز, پیشگیری از مواد مخدر, طلوع خورشید, بهزیستی مرند,