هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دبیر مدیریت بحران مرند خبر داد: تانکر حادثه آفرین مرند ، مدل 1354 بود

+0 به یه ن / بپسند

دبیر مدیریت بحران شهرستان مرند:

تانکر حادثه آفرین مرند ، مدل 1354 بود   / راننده تریلر کشته شده است

دبیر مدیریت بحران شهرستان مرند گفت : در نخستین دقایق وقوع حادثه ناگوار تریلی ترمز بریده که با 2 دستگاه خودروی سواری ، یک دستگاه کامیون و یکدستگاه موتور سیکلت برخورد کرده بود نیروی های امدادی اورژانس ، آتش نشانی و عوامل شهرداری مرند در محل حادثه حضور پیدا کرده بودند.

مهدی علمی دبیر مدیریت بحران شهرستان مرند در خصوص واژگونی تانکر سوخت و برخورد با چند دستگاه خودرو و آتش سوزی در ورودی مرند که منجر به کشته و زخمی شدن ۷ نفر شده است در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی مانداگارانا اظهار داشت : پس از وقوع این حادثه بلافاصله نیروهای اورژانس ، آتش نشانی و عوامل شهرداری مرند برای امداد رسانی حاضر شدند .

وی در ادامه افزود : نیروهای امدادی هلال احمر ، ارتش ، نیروی انتظامی و همچنین اکیپ راهداری نیز با تاخیر در محل حادثه به ترتیب حضور یافتند .
علمی در تشریح علت این سانحه افزود : این تانکر مدل ۵۴ بود و بی احتیاطی راننده تانکر ، سرعت بالا و همچنین ناتوانی درکنترل وسیله نقلیه از دلایل وقوع این حادثه ناگوار بود .

دبیر مدیریت بحران شهرستان مرند تاکید کرد : جمعا چهار کشته و یک مصدوم توسط نیروهای امدادی از محل حادثه به بیمارستان اعزام شده است که آمار دقیق کشته شدگان به علت سوختگی و از بین رفتن اجساد سرنشیان خودروهای سواری بخصوص خودروی پراید معلوم نیست .

وی ادامه داد : یک نفر با سوختگی بیش از ۸۵ درصد به بیمارستان سینای تبریز منتقل و دو تن از عوامل آتش‌نشانی حاضر در صحنه نیز که دچار جراحت جزئی شده بود، به صورت سرپایی درمان شد.

دبیر مدیریت بحران شهرستان مرند خاطر نشان کرد : متاسفانه تجمع افراد در محل حادثه ضمن جلوگیری از ارائه خدمات برای ارگان های امدادی، در صورت بروز حوادث از جمله انفجار، تلفات مصدومین بسیار بالا خواهد بود.

علمی در خاتمه سخنان ضمن تسلیت به خانواده های فوتی های این حادثه ، از زحمات تمامی نیروهای حاضر در این حادثه بخصوص عوامل شهرداری مرند ( سازمان های آتش نشانی ، خدمات شهری ، فضای سبز ) اورژانس ، هلال احمر ، نیروهای نظامی و انتظامی ( ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی ) و همچنین اصحاب رسانه که به اطلاع رسانی به موقع این بحران را مدیریت کردند تقدیر و تشکر کرد .

 مانداگارانا


آچار سؤزلر : هارای نیوز, تانکر حادثه ساز مرند, مدل 1354 بوده,