هارای نیوز

خبری - تحلیلی

استقبال از رییس جمهور با شعار «تراختور، تراختور»

+0 به یه ن / بپسند

استقبال از رییس جمهور با شعار «تراختور، تراختور»

تبریزنو - علاقه‌مندی به تراکتور در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور به اوج خود رسید و شعار «تراختور تراختور» ورزشگاه تختی تبریز را فراگرفت.

به گزارش تبریزنو، استقبال کنندگان از رئیس جمهور در ورزشگاه تختی تبریز شعار تراختور تراختور به اوج خود رسید. رئیس جمهور بعد از رسیدن به میدان ساعت مورد استقبال مردم تجمع‌کننده در این مکان قرار گرفت که این استقبال با نکات جالب توجهی همراه است.

در مسیر استقبال که از میدان ساعت به سمت باغشمال و محل استادیوم تختی صورت می‌گیرد معدودی از افراد شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» سر داده اما اغلب حاضران مطالبه تیم محبوب خود، تراکتورسازی را از رئیس‌جمهور دارند. این افراد در اقدامی جالب توجه به صورت متوالی شعار تراختور تراختور سردادند که در نوع خود قابل تامل است.

علاقه‌مندان به تیم فوتبال تراکتورسازی نیز این مراسم استقبال را رونق داده و در محل میدان باغشمال و ورودی استادیوم تختی، شیپور نواخته و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. عده‌ای دیگر در مسیر استقبال مردمی از رئیس جمهور نیز اقدام به پخش پوستر و گل به حاضران می‌کنند و همچنین صندوق‌نامه‌های مردمی برای ارتباط با رئیس‌جمهور در محل میدان باغشمال نصب شده است.

کارگران شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز نیز با حضور در مراسم استقبال روحانی، با در دست داشتن نوشته‌ای روی پلاکارد که با عنوان «به داد کارگران بلبرینگ‌سازی برسید» است، اعتراض خود  نسبت به وضعیت کار خود را به گوش رئیس‌جمهور می‌رسانند.

آچار سؤزلر : باشعارتراختورتراختور, استقبال ازرییس جمهور, هارای نیوز,