هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بزرگترین سرویس دهنده وبلاگ نویسی بلاگفا از دسترس کاربران خارج شده است

+0 به یه ن / بپسند
سرویس دهنده وبلاگ نویسی بلاگفا از دسترس کاربران خارج شده است

هارای نیوز    سرویس دهنده سیستم وبلاگ نویسی بلاگفا به علت تغییر سرور به صورت موقت تعطیل و از دسترس کاربران خارج شده است.

به گزارش هارای نیوز  ورود به سایت سرویس دهنده سیستم وبلاگ نویسی بلاگفا به آدرس blogfa.com به علت تغییر سرور امکان پذیر نیست و ظاهرا طبق پیام مدیریت آن به صورت موقت تعطیل و از دسترس کاربران خارج شده است. تا لحظه تهیه این خبر ( 29 اردیبهشت 94 ) دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست.

گفتنی است طبق گزارش خبر آنلاین ، این اختلال از روز پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 برای سایت بلاگفا به وجود آمده است و علیرغم پیغامی که این سایت برای کاربران مبنی بر رفع خرابی تا دو روز آتی منتشر کرده است، اما همچنان کاربران این سرویس‌دهنده وبلاگی امکان دسترسی به صفحه مدیریت وبلاگ خود را ندارند.

گفتنی است با توجه به استفاده چند صد هزار نفری کاربران از سیستم وبلاگ نویسی بلاگفا امید می رود این مشکل بوجود آمده هر چه زودتر حل شود تا جایی که اطلاعات وبلاگ نویسان و کاربران حفظ شود.
در ضمن در سایت بلاگفا این پیام برای کاربران به شرح زیر گذاشته شده است.

کاربران محترم و همراهان عزیز سایت
 
نیاز به تغییر مکان سرورهای سایت بود که اینکار در اواخر هفته پیش آغاز شد اما متاسفانه این انتقال طبق برنامه پیش نرفت و در این بین به سخت افزارهای مهم سایت آسیب جدی رسیده است. برطرف کردن مشکل نیاز به چند روزی وقت دارد امیدواریم پس از آن خدمات سایت بصورت عادی ادامه پیدا کند. عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم.

از صبر و شکیبایی شما متشکریم

تکمیلی ( بیست و شش اردیبهشت ماه): زمان اعلام شده توسط شرکت خارجی در طول هفته گذشته تغییر کرده است. ما دائماً در حال پیگیری هستیم و به محض دسترسی به اطلاعات، فعالیت عادی سایت را آغاز خواهیم کرد اما متاسفانه بخش اصلی و مهم کار از دست ما خارج است. تمام تلاش ما این است که اطلاعات کاربران تا آخرین ثانیه ها حفظ شود و معتقدیم این ارزش صبر را دارد. اما در صورتی که وضعیت فعلی مدت زیادی طول بکشد ما وبلاگها را با استفاده از نسخه پشتیبان قدیمی تر اطلاعات فعال خواهیم کرد. به ما یک هفته دیگر فرصت دهید.




آچار سؤزلر : هارای نیوز, امکانپذیر نیست, ورود به بلاگفا, تعطیل شده, اختلال, سیستم بلاگفا,