هارای نیوز

خبری - تحلیلی

وزیر ورزش : حقی از تبریزی ها ، ضایع شده باشد استیفا خواهد شد

+0 به یه ن / بپسند
وزیر ورزش :
حقی از تبریزی ها ، ضایع شده باشد استیفا خواهد شد



هارای نیوز  وزیر ورزش و جوانان گفت: “ما در حال بررسی همه جوانب اتفاقات تبریز هستیم. همه نظرها گفته شده، اما روشن شدن مسئله زمان‌بر است.”

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی بازی تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: “مسئله در حال پیگیری است؛ دو گروه کارشناسی در استان برای پیگیری حضور دارند که یکی از آن ها از جانب بنده برای بررسی موضوع ماموریت پیدا کرده است.”

وی افزود: “گزارش هایی به صورت شفاهی و مکتوب ارائه شده و من در خصوص آن ها با وزرای اطلاعات و کشور، استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بررسی همه جانبه مسئله صحبت کردم. تیم ما درحال انجام کار است و بدیهی است که به دنبال احقاق حق هستیم؛ اگر حقی از تیمی ضایع شده باشد حتما این حق استیفا خواهد شد.”

گودرزی ادامه داد: “امروز نیز با مسئولین فدراسیون، مسئول کمیته داوران و مسئول سازمان لیگ برترصحبت کردم و به آن ها ماموریت دادم تا از داوران بازنشسته و خبره و صاحب نظر بهره بگیرند و فیلم بازی را بازبینی، قضاوت و رای صادر کنند. طبیعتاً اگر ۵-۶ متخصص د راین زمینه اظهار نظر کنند بدیهی است که آن اظهار نظر برای ما ملاک عمل خواهد بود.”

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر ورزش و جوانان درباره مسائل غیر داوری و حواشی دیگر نیز افزود:” امیدواریم مردم تبریز، تماشاچیان و کسانی که دست اندرکار هستند با سعه صدر بیشتر به موضوع نگاه کنند تا نظرهای کارشناسی استخراج شود و به سمع مردم برسد. من گزارش کاملی امروز به دولت ارائه خواهم کرد.”

گودرزی در تکمیل صحبت های خود گفت:” یک بعد این اتفاق ممکن است ضعف داوری باشد که در حال بررسی است؛ من نمی توانم در این قضیه اظهار نظر کنم و متخصصین باید نظر دهند. اما ابعاد دیگری هم وجود دارد که اولیای استان در صدد هستند تا ان‌شاءلله به نحو مقتضی و درواقع عادلانه این موضوع مرتفع شود.”

وی در خصوص این نکته که ۸ دقیقه آخر بلندگوهای ورزشگاه بازی در اصفهان را مساوی اعلام کردند و این باعث تصور پیروزی و خوشحالی تیم تراکتورسازی شد،‌ افزود:” ما در حال بررسی همه جوانب اتفاقات تبریز هستیم. استاندار، مدیرکل استان و نماینده ویژه من(مدیرکل حراست وزارتخانه) در شورای تامین استان حضور داشتند در آن جا همین بحث ها مطرح شد. مسئولین تیم تراکتور سازی حضور پیدا کردند، همه نظرها را گفتند و مطالب از جهات گوناگون مورد بررسی قرار گرفت؛ اما روشن شدن مسئله زمان بر است و نیاز است نظرات کارشناسی به خصوص در حوزه داوری استخراج شود.”

او در پاسخ به این سوال که آیا مردم تبریز مطمئن باشند که وزیر ورزش و جوانان پیگیر این موضوع است، گفت: “بله به طور کامل پیگیر هستم. اما همه مسئولیت ها در اختیار فدراسیون فوتبال است؛ ما هم به لحاظ قانونی به عنوان ناظر بر تمام این دستگاه ها ملزم هستیم که سره را از ناسره تشخیص دهیم و این کار را ممیزی کنیم. به نظر می آید چند روز آینده این مهم محقق و نتیجه اعلام می شود.”

گودرزی در خاتمه افزود: “در خصوص این اتفاق گروه های مختلف صحبت های مختلفی می کنند اما به نظر می آید کسانی که دقیقاً در جریان موضوع هستند و کسانی که مسئولیت دارند اظهارنظرشان دقیق تر و درست تر است. باید عنایت کنند و قدری آرام تر باشند تا به نحو شایسته موضوع مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

آذر اسپورت

آچار سؤزلر : محمود گودرزی, هارای نیوز, وزیر ورزش, فدراسیون فوتبال, بازی تراختور و نفت,