هارای نیوز

خبری - تحلیلی

دل نوشته های تونی اولیویرا و امید به هواداران تراختور

+0 به یه ن / بپسند

دل نوشته های تونی اولیویرا و امید به هواداران تراختور / سرمربی تیم تراکتورسازی سه شنبه ایران را ترک خواهد کرد


هارای نیوز  سرمربی محبوب تیم تراکتورسازی در پیامی که در صفحه شخصی اش منتشر کرده است ، به هواداران برای فصل آتی امید داده است.

تونی اولیویرا در صفحه شخصی خود به ۲ زبان انگلیسی و ترکی چنین نوشته است:

 

هواداران عزیز!

بعد از هیجانی که در بازی با نفت تهران تجربه کردیم، دقیقا جایی که نتواستیم آرزوهای چندین ساله شما را به واقعیت تبدیل کنیم ، من باید چند نکته را برای شما مطرح کنم. رساندن میلیون ها هوادار از چندین شهر و وظیفه ای که باشگاه بر عهده ما گذاشته بود، آن شب روی دوش ما بود و ما می خواستیم که آن شب را به یک شب از یاد نرفتنی برای شما بدل کنیم. این اتفاق نیفتاد اما شما فوق العاده هستید، شما قهرمان هستید، شما تراکتور قدرتمند هستید.

من به شما افتخار می کنم و در مقابلتان ادای احترام می کنم. هیچگاه ممکن نیست که شما را فراموش کنم و شما تا ابد در قلب من جای خواهید داشت. این را باید به شما بگویم که تمام کسانی که آن شب به همراه من در آن میدان مبارزه کردند از ماساژور گرفته تا بازیکنان، از شما تشکر می کنیم.

در پایان، باید به شما بگویم درست است که ما در برابر این فشار خم شدیم اما نشکسته این و با تمام توان دوباره به پا خواهیم خواست. یاشاسین تراختور!


سرمربی تیم تراکتورسازی سه شنبه ایران را ترک خواهد کرد

 تونی اولیویرا که قرار بود امشب از ایران برود،به دلیل ادامه مذاکرات با مسولان باشگاه تراکتورسازی،تا روز سه شنبه در تبریز خواهد ماند و پس از آن راهی پرتغال خواهد شد.

باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با تونی است تا با او در فصل آتی ادامه دهد.


toni + motarjem DSC_6129 (Small)

 

آذر اسپورت





آچار سؤزلر : امید به هواداران, تونی اولیویرا, دل نوشته های, تراختور, آزربایجان,