هارای نیوز

خبری - تحلیلی

ردپای بابک زنجانی در غارت اموال تبریز

+0 به یه ن / بپسند

انتقاد از فروش کارخانه های تبریز / ردپای بابک زنجانی در غارت اموال تبریز

هارای نیوز -  عضو شورای اسلامی شهر تبریز از فروش کارخانه های بزرگ تبریز آن هم بدون اطلاع نمایندگان مردم وکارگران انتقاد کرد.

به گزارش هارای نیوز به نقل از  تبریز نو ، حبیب شیری آذر با اعلام این مطلب گفت: ردپای بابک زنجانی در غارت اموال تبریز به مرور زمان آشکار می‌شود و کارخانجات بدون اطلاع نمایندگان مردم و کارگران در حال فروش است.

وی همچنین با اشاره به گلکاری‌های انبوه و تاثیر آن در زیبایی شهر، ابراز کرد: افزایش قیمت‌های نجومی عوارض شهرداری که بعضا به بالای 100 درصد نیز می‌رسد باعث نارضایتی مردم شده است.

وی افزود: کارگران شهرداری اصلی‌ترین عامل پاکیزگی و توسعه‌ی شهری هستند، پس لازم است یکسان‌سازی حقوق آنان و اجرای تمامی مفاد آئین‌نامه رفاهی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

در این جلسه  همچنین محمد حسن اسوتچی، عضو شورا طبق وعده  قبلی نمایشگاهی از نامه های بی پاسخ شورای شهر از سوی شهرداری برپا کرده بود.

شهین باهر هم نیز ضمن تشکر از شهرداری برای ایجاد ایستگاه های دوچرخه سواری، خواستار توجه به مناسب سازی مسیرهای پیاده رو و دوچرخه سواری شد.

 امیرحقیان دیگر تذکر دهنده جلسه امروز بود که وی نیز ابتدا خواستار اجرایی شدن مصوبات شورا در باب حقوق و مزایای کارگران شهرداری شد.

 وی همچنین در ادامه به دیگر مصوبه شورا اشاره کرد که هنوز اجرایی نشده  و آن وجود هیئت های ارزیابی شهرداری بود.

او در این باره گفت: تا کی باید به خاطر چند نفر هیئت های ارزیایی هنوز تشکیل شده و از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده نشود.

امیر حقیان در ادامه این موضوع افزود: اگر تا هفته آینده به این موضوع رسیدگی نشود و این کار همچنان ادامه یابد، من مجبور خواهم بود برخی مسائل را مطرح کنم.

 این عضو شورای شهر در قسمت آخر تذکر خود به سرانه بهداشتی پایین مناطق فقیر نشین تبریز اشاره کرده و افزود: چرا باید بیمارستان بابک سابق در غرب تبریز به مجتمع مسکونی تبدیل شود؟

بهروز خاماچی نیز در تذکری نسبت به عدم اجرایی شدن مدیریت واحد شهری ابراز تاسف کرده و گفت: چرا باید وضعیت خیابان ها و معابر ما اینگونه باشد که یک روز آسفالت می شود و فردا اداره گاز یا سایر ادارات اقدام به کندن آن می کنند؟ آیا با وجود اینکه شهرهایی مثل تهران و اصفهان و شیراز این مدیریت را دارند تبریز نمی تواند این مسئله را حل کرده و طرح مدیریت واحد شهری را که به دغدغه همه تبدیل شده اجرایی کند.

 


آچار سؤزلر : رد پای بابک زنجانی, در غارت اموال تبریز, انتقاد از فروش, کارخانه های تبریز, حبیب شیری آذر,