هارای نیوز

خبری - تحلیلی

اگر حضور زنان در ورزشگاه ها آزاد شود...

+0 به یه ن / بپسند
اگر حضور زنان در ورزشگاه ها آزاد شود...

هارای نیوز : متاسفانه الفاظ رکیک و واکنش های زننده در استادیوم ها در روی سکوی تماشاگران امری عادی شده و از طرف دیگر در داخل میدان هم شرایط چندان قابل پیش بینی نیست...
  حضور زنان در ورزشگاه ها موضوعی است که هر از چندی مطرح می شود و از یک سو مسؤولان و رسانه ها در این رابطه مسائلی را مطرح می کنند و از سوی دیگر برخی میزبانی های ایران در عرصه بین المللی منوط به حضور بانوان در ورزشگاه ها شده است. عصر ایران نیز اصولاً حامی آزادی حضور زنان در ورزشگاه هاست اما مسأله ای که کمتر به آن پرداخته شده شرایط فرهنگی ورزشگاه ها است که در کافه امروز پیرامون آن صحبت می کنیم.

کافه گفت و گو / حضور زنان در ورزشگاه ها

احتمالا همه بر این نکته اذعان دارند که ورزشگاه ها در شرایط کنونی وضعیت مطلوبی از لحاظ اخلاقی و فرهنگی ندارند و متاسفانه الفاظ رکیک و واکنش های زننده در استادیوم ها در روی سکوی تماشاگران امری عادی شده و از طرف دیگر در داخل میدان هم شرایط چندان قابل پیش بینی نیست و اتفاقات زشت و نا خوشایند در مقاطعی رخ داده است. البته در همه ورزش ها ، اوضاع به این بدی هم نیست و بسیارند ورزش ها و سالن های ورزشی که تماشاگرانی با رفتارهای اصولی دارند.

در کافه امروز می خواهیم در این رابطه صحبت کنیم که اگر جز بانوان هستید با فرض مجاز شدن حضور بانوان در ورزشگاه ها در وضعیت کنونی به تماشای مسابقات خواهید رفت؟

دیدگاهتان درباره حضور دختر و همسرتان در ورزشگاه ها چیست؟

وضعیت فرهنگی ورزشگاه ها را چگونه می توان اصلاح کرد؟

تا ساعت 14 در رابطه با این موضوع تبادل نظر خواهیم کرد و نظرات شما منعکس خواهد شد.
منبع : عصر ایران


آچار سؤزلر : در استادیوم های, آزادی حضور زنان, هارای نیوز,