هارای نیوز

خبری - تحلیلی

تقی کرمی؛ فرماندار نمونه استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

+0 به یه ن / بپسند

از سوی استاندار آذربایجان شرقی ؛

 تقی کرمی؛ فرماندار نمونه استان آذربایجان شرقی انتخاب شد

SONY DSC


هارای نیوز : از سوی استاندار آذربایجان شرقی ؛ تقی کرمی به عنوان فرماندار نمونه استان آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی شد.
استاندار آذربایجان شرقی در جمع فرمانداران، مسوولان سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان ضمن تشکر از زحمات یک‌ساله آنان، اولویت‌های اجرایی استان در سال ۹۴ را اعلام کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال ۹۳، با بیان این که سال ۹۴ باید سال شکوفایی آذربایجان شرقی در تمام زمینه‌ها باشد، گفت: نقشه راه توسعه استان، سند تدبیر توسعه است که برنامه اصلی و ماموریت مهم فرمانداران و همه مدیران استان خواهد بود.

وی، تحقق اهداف منطقه ویژه علم و فناوری را اولویت دیگر مدیران استان اعلام کرد و گفت: این منطقه بستری برای تحول استان است و همه باید نسبت به تحقق اهداف آن عزم جدی داشته باشند.

جبارزاده همچنین با تاکید بر مبارزه همه‌جانبه با فساد، ضمن تشکر از همکاری دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی، تصریح کرد: در سال ۹۴ باید توجه ویژه‌ای به بحث سلامت اداری صورت گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین خدمت به مردم را از عبادت‌های مورد پسند درگاه الهی دانست و گفت: خدمت خالصانه به مردم موجب جلب توفیق الهی می‌شود.

وی با اشاره به این که در یک سال گذشته علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌ها، کارهای زیادی در استان انجام شده، افزود: از همه مدیران می‌خواهم که عملکردهای خود را به نحو شایسته به مردم اطلاع‌رسانی کنند، چرا که اطلاع یافتن مردم از تلاش‌های دولت موجب امیدواری آنان می‌شود.

جبارزاده خطاب به مدیران استان تاکید کرد: از ظرفیت روابط عمومی‌های خود غافل نشوید و از مدیران روابط عمومی به عنوان مشاوران حوزه اطلاع رسانی بهره ببرید.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: در کنار کارهای بزرگی که انجام شده باید از نعمت بزرگ امنیت یاد کنیم که حاصل تلاش نیروهای امنیتی و مسلح مستقر در استان است.

جبارزاده با بیان این که توسعه و رشد اقتصادی در گرو امنیت است، افزود: آذربایجان شرقی جزو استان‌های برتر کشور از نظر امنیت است و باید در سال ۹۴ تلاش کنیم امنیت پایدار و باثبات را در همه زمینه‌ها مستقر کنیم.

وی، وحدت و همدلی مدیران را رمز موفقیت آنها ذکر کرد و گفت: ماموریت ما خدمت به مردم است و نخواهیم گذاشت وحدت و صمیمیت بین مسوولان استان خدشه‌دار شود.

جبارزاده با اشاره به این که فضای بسیار خوبی برای فعالیت بخش خصوصی در استان ایجاد شده، افزود: بنا داریم این فضا را تقویت کنیم و امیدواریم مردم و بخش خصوصی فعالیت پررنگی در فعالیت‌های اقتصادی استان داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه برای تامین منابع، از دستگاه‌های استان خواست نسبت به استفاده از بودجه متمرکز دستگاه‌های ملی پیگیری کنند.

جبارزاده با اشاره به نظارت شورای فنی استان بر پروژه‌های عمرانی، گفت: در این ارزیابی‌ها، سه فرمانداری شامل فرمانداری‌های کلیبر، میانه و مرند و سه دستگاه اجرایی شامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نوسازی و تجهیز مدارس و اداره کل ورزش و جوانان از نظر تحقق اهداف پروژه‌های عمرانی رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵، اظهار داشت: سربازان دیپلماسی کشورمان در حال نبرد برای احقاق حق ملت ایران هستند و بر اساس اخبار رسیده ان‌شاءالله توافق هسته‌ای نهایی می‌شود.

وی، این توافق را سرآغاز مرحله جدیدی از تاریخ کشور دانست و در عین حال گفت: باید برای هر دو حالت توافق و عدم توافق تدابیری برای استان داشته باشیم که این وظیفه همه مدیران استان است.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه همچنین از مدیرکل امور مالیاتی استان به سبب کسب رتبه برتر در ارزیابی بازرسان استانداری از وضعیت اقامه نماز و حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین دکتر محمود رنجبری به سبب انتخاب کتاب وی (بازار تبریز و بازارچه‌های پیرامونی آن) به عنوان کتاب سال ایران قدردانی کرد.


آچار سؤزلر : فرماندار برتر استان, فرماندار نمونه استان, تقی کرمی, فرماندار ویژه مرند, هارای نیوز, استاندار آذربایجان,