هارای نیوز

خبری - تحلیلی

بخش ام آر آی در سال جدید راه اندازی می شود

+0 به یه ن / بپسند

بخش ام آر آی در سال جدید راه اندازی می شود

8

هارای نیوز : بخش دیالیز و اتاق ورزش بیمارستان مرند ، اتاق بحران و دفتر شورای خیرین سلامت شهرستان مرند افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان مرند ، افتتاح بخش دیالیز ، اتاق ورزش ، اتاق بحران و دفتر شورای خیرین سلامت شهرتان با حضور امام جمعه محترم ، معاون استاندار آذربایجان شرقی ، بخشدار مرکزی و سایر روسای ادارات شهرستان در محل بیمارستان رازی شهرستان مرند به بهره برداری رسید.

کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت : با تاکیدات مقام معظم رهبری و درایت دولت تدبیر و امید توانسته ایم در بخش سلامت قدمهای اساسی برداریم .

وی با تبریک افزایش تختهای بخش دیالیز شهرستان گفت: تلاش تمامی مجموعه شهرستان بالخص شبکه بهداشت در افزایش تختهای این بخش ستودنی است و این قدم مهمی در جهت رفاه حال مردم عزیز است .

کرمی افزود : اگر جهت گیری کلان دولت نباشد ما نمی توانیم در این زمینه قدمهایی برداریم و دولت در بخش سلامت جهت گیریهای موفقی انجام داده است .

نائب رئیس شورای خیرین سلامت شهرستان مرند در ادامه افزود :دولت تدبیر و امید قدمهای مثبتی در بخش سلامت برداشته ایم و با توجه به گستردگی این حوزه در کشور لازم است خیرین در این زمینه به دولت کمک کنند .

معاون استاندار و فرماندار وویژه شهرستان مرند با اشاره به احداث و تجهیز خانه های بهداشت روستایی توسط دولت  در سال جاری گفت: دولت تدبیر و امید برای احداث و تجهیز خانه های بهداشت روستایی مبلغ ۳ میلیارد تومان هزینه کرده که این اقدام دولت در سطح شهرستان بی سابقه است.

وی گفت: اختصاص مبلغ ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان آیت اله کوه کمر ، پرداخت به موقع مطالبات کارکنان بیمارستان ، و پرداخت مطالبات بیمارستان از طرف بیمه سلامت از اقدامات مهم  دولت در جهت اجرای خدمات به مردم  شهرستان است .

تقی کرمی با اشاره به  برنامه های سال آینده شهرستان در حوزه سلامت گفت: آغاز عملیات ساخت بیمارستان جدید و  راه اندازی بخش ام آی آر (mir) شهرستان  در سال جدید از برنامه های شهرستانی است و دولت تدبیر و امید از راه اندازی بخش ام آی آر با هزینه کاملا دولتی در شهرستان موافقت نموده که امیدوارم در سال آینده با همت بیشتردر جهت رفاه حال مردم عزیز این مطالبات مردم به ثمر برسد.

1 3 5 7 9

2 4

 6 8

کلمات کلیدی :

آچار سؤزلر : افتتاح ام آر آی, بیمارستان مرند, ساختمان بحران مرند, بخش دیالیز مرند, اتاق ورزش بیمارستان,