هارای نیوز

خبری - تحلیلی

یئنی ایلینیز موبارک! پیام آخر سال : هارای نیوز را نقد کنید

+0 به یه ن / بپسند
یئنی ایلی و نوروز بایرامین؛ سیز عزیز وطن داشلارا و هارای نیوز یاردیملارینا تبریک دئییریک.

پیام آخر سال :  هارای نیوز را نقد کنید

هارای نیوز - اروج امیری :  امیدواریم سالی که در پیش رو داریم سالی پر از رخدادها و اخبار خوب و خوش برای ملت ایران ، آذربایجان و تمام جهانیان باشد و سالی پر از امید و تدبیر واقعی. سالی باشد که بهار امسال با حل بحران پرونده هسته ای ایران به دنیا، دست دوستی و رفاقت بدهیم و دشمنیت ها و کینه های گذشته و تاریخی مان را کنار گذاشته و بهار دوستی را با دنیای خارج برای همیشه برقرار کنیم.

ما معتقدیم که صد البته حل مشکل پرونده هسته ای ایران و تحقق رابطه با آمریکا و جهان غرب، ایران را به سمت پیشرفت و توسعه سوق خواهد داد و امنیت و آسایش روانی در داخل ایجاد خواهد شد و مشکلات گریبانگیر اقتصادی و سیاسی تا حدودی به سمت حل شدن خواهد رفت.

هر کس اعتقاد دارد ملت اصل است در یک سیستم حکومتی، باید یاریگر تیم هسته ای ایران باشد. مطمئن باشید کسانی از رابطه با آمریکا و حل مشکل پرونده هسته ایران ضرر خواهند کرد که لیدرهای مافیای اقتصادی و سیاسی هستند. اینها از طریق رانت و فساد اقتصادی به علت باز نبودن درهای اقتصاد جهانی به روی ملت ایران، به میلیاردها ثروت نامشروع دست پیدا کرده اند.
 
جهانی عاری از هر گونه جنگ و کشتار و خونریزی ؛ جهانی پر از صلح و دوستی ، آرامش و امنیت برای همه آرزوی ماست. این امر محقق نمی شود مگر در جهان هستی ؛ آزادی، حقوق بشر، عدالت،حاکمیت قانون و دموکراسی به معنای واقعی شان محقق گردد.

ما معتقدیم  همچنان که ایران برای همه ایرانیان باید باشد اعم از مخالفان، موافقان و تمام اقوام رنگارنگ و زیبای آن، جهان نیز برای همه جهانیان است نه برای یکی دو ابر قدرت. همه انسانها حق حیات دارند و هیچ کس حق سلب و محرومیت از حیات و نقض حقوق انسانها را نداشته و ندارد. ما همچنان به مفاد حقوق بشر مصوب در سازمان ملل معتقد بوده و هستیم و از تمام حاکمان ملل جهان خواهان اجرای بدون کم و کاست آن هستیم.
 

 در پایان پیام آخر سال خود، از شما دوستان گرامی سپاسگزاری می کنیم که یکسالی که گذشت با صبر و حوصله ما را تحمل کردید و همواره ما را با نقدها، نظرات ، پیامها و سوژه های تان یاری فرموده اید.

یادتان باشد ما از شما دوستان و مخاطبان خود؛ تنها یک انتظار را داریم و آن این است که : از شما خواهش می کنیم که فعالیت و عملکرد رسانه ای یکساله ما را نقد کنید.

انتقاد شما بیشتر از کدام خبر، یادداشت و مقاله، گزارش و ... منتشر شده در هارای نیوز است؟
مطمئن باشید که هارای نیوز بدون سانسور نقدهای شما را منتشر خواهیم کرد.





آچار سؤزلر : پیام سالیانه هارای, ما را نقد کنید, هارای نیوز,