هارای نیوز

خبری - تحلیلی

ویژه نامه نوروزی و تبلیغاتی هفته نامه سهند تبریز منتشر شد

+0 به یه ن / بپسند
ویژه نامه نوروزی و تبلیغاتی هفته نامه سهند تبریز با تیراژ 10000 نسخه منتشر شد / اطمینان از تیراژ با نظارت و رویت مستقیم مشتریان ما فراهم است

سهند تبریز : ویژه نامه نوروزی و تبلیغاتی هفته نامه سهند تبریز شماره 561 با تیراژ دقیق 10000 نسخه منتشر شد. اطمینان از تیراژ واقعی با نظارت و رویت مستقیم مشتریان ما فراهم است. بنا به دعوت هفته نامه سهند تبریز از مشتریان خود ، جمعی از مشتریان ما در دفتر نشریه حاضر شدند و از تیراژ دقیق ما ( 10000 نسخه ) بازدید به عمل آوردند. بعد از چاپ  هر شماره ما به مشتریان خود این اطمینان را می دهیم و از تک تک آنها می خواهیم از تیراژ ما بازدید کنند. ما می خواهیم کار خوب و درست را به دیگران از این طریق یاد دهیم.
همچنین مشتریان ما حق دارند با چشمان خود تیراژ وعده داده ما را ببینند و خود ناظر بر کار ما باشند. تا ببینند آیا گفته ها و حرف ها و قرارداد ما با تیراژمان واقعیت دارد یا نه. تا شایعات دیگران و تخریب کنندگان از طریق مشتریان ما خنثی شود.
اما آیا دیگران نیز این جرات را دارند که به مشتریان خود این حق را بدهند!؟ امتحان شان کنید.



این ویژه نامه تبلیغاتی در 4 صفحه تمام رنگی و با کاغذ گلاسه چاپ و در حال توزیع است در مناطق و شهرهای زیر است.
توزیع رایگان در مرند - منطقه آزاد ارس - هادیشهر:
+ توزیع از طریق واحد توزیع سهند تبریز بین اصناف شهرهای فوق ، ادارات،  شرکت ها ، مطب پزشکان و بانکها و هر آنچه که در شهر وجود دارد.
+ توزیع بین مجتمع ها و پاساژهای تجاری و خدماتی شهرها و مجتمع های مسکونی و آپارتمانها
+ توزیع رایگان بین مسافران و گردشگران ارس در جلفا در روز جمعه مورخه 22 / 12 / 93
+ توزیع بین خط های واحد و از طریق ترمینال بین سواری های برون شهری
+ توزیع بین رانندگان تاکسی و مسارفران و ...
+ و ...
و اگر شما هم نظر و پیشنهادی در خصوص توزیع ویژه نامه های تبلیغاتی ما دارید از طریق لینک نظرات وبلاگ،  پیام تان برای ما را ارسال فرمایید. ما با آغوش باز استقبال می کینم.

گزارش تصویری بازدید مشتریان متعاقبا منتشر خواهد شد.




















آچار سؤزلر : بازدید حضوری مشتریان, از تیراژ سهند تبریز, تیراژ 10000 نسخه, منتشر شد, هارای نیوز, هفته نامه سهند تبریز, ویژه نامه نوروزی,