هارای نیوز

خبری - تحلیلی

رد صلاحیت مهم ترین دغدغه اصلاح طلبان

+0 به یه ن / بپسند

تحلیل نماینده مردم تبریزازانتخابات آینده مجلس/ رد صلاحیت مهم ترین دغدغه اصلاح طلبان



هارای نیوز
: نماینده مردم تبریزدرمجلس شورای اسلامی گفت: احتمال اینکه برخی تشکل های اصلاح طلب دوراز تصمیمات شورای مشورتی، در انتخابات آینده مجلس لیست جداگانه ای در انتخابات ارائه دهند، زیاد است .

مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با امید تبریز، با اعلام اینکه وحدت و انسجام رمزرسیدن به توسعه سیاسی است، گفت: نباید از وحدت و انسجام ترس و هراسی داشت.

وی تشکیل شورای مشورتی اصلاح طلبان را درهمین راستا دانست و گفت: باید از گروه‌ها و اشخاصی که حرف مشترک می‌زنند استقبال کنیم، اینگونه مردم نیز می دانند اگر قرار است به این مجموعه و گروه رای دهند در واقع به یک ایده خاص رای داده اند، بدانند این مجموعه چه کارهایی انجام داده و از چه کارهایی غفلت کرده است. اینگونه انتخاب و رای دادن برایشان راحت تر خواهد بود.

پزشکیان خاطرنشان کرد: شورای مشورتی اصلاحات سعی کرده امکان وحدت برای گروه ها و آدم ها یی که زبان و نگاهی مشترکی دارند  ، فراهم شود، در غیر این‌صورت هرکس به دنبال خواسته های خودش خواهد بود.

نماینده تبریز وحدت قطعی اصلاح طلبان را محتمل ندانست و، تصریح کرد: اینکه جریان اصلاحات بخواهد در نتیجه تشکیل و تصمیمات این شورای مشورتی به لیست مشترکی برسند مقداری سخت به نظر می‌رسد، ممکن است برخی از اصلاح‌طلبان خود به تنهایی لیست ارائه دهند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب را یکی از دغدغه های این جریان دانست و تاکید کرد: قطعا این موضوع به ضرر جامعه و کشور خواهد بود، یعنی اگر قرار است که ما کاری بکنیم که آدمهای با تجربه و کارشناسان مجرب به دلیل چند اشتباه کنار گذاشته شوند، درست نیست، زیرا در دنیا هیچ انسانی نیست که بدون اشتباه باشد.

پزشکیان با تاکید براینکه حذف چهره‌ها به خاطر برخی اشتباهاتشان جامعه را از حضور افراد خلاق و توانمند خالی خواهد کرد، گفت: افراد کم تجربه را وارد عرصه فعالیت کنند وقتی هم که پایشان لغزید و اشتباهی کردند می‌گویند فلانی را گرفته ایم و پدرش را نیز به خاطر اشتباهاتش درآوردیم؛ مگر جامعه ما چند نفر از این افراد با تجربه  دارد که میخواهید آنان را کنار بزنید؟

آچار سؤزلر : هارای نیوز, ردصلاحیت اصلاح طلبان, نماینده تبریز, مسعود پزشکیان,