هارای نیوز

خبری - تحلیلی

فرمانده نیروی انتظامی مرند خبر داد: ایرج نیسان در مرند دستگیر شد

+0 به یه ن / بپسند
فرمانده نیروی انتظامی مرند خبر داد:

ایرج نیسان در مرند دستگیر شد


نتیجه تصویری برای فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند علی طاحونی

هارای نیوز : سر هنگ علی طاحونی  فرمانده انتظامی شهرستان مرند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در پی سرقت یک دستگاه خودرو نیسان و انجام یک فقره سرقت با استفاده از خودرو سرقتی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات اولیه مشخصات سارق حرفه‌ای معروف به ایرج نیسان شناسایی و با تحت کنترل قرار دادن محل‌های تردد وی مشخص شد وی از شهرستان متواری شده که شهرستان مقصد شناسایی و با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان مذکور اقدامات لازم برای دستگیری وی صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند افزود: عوامل پلیس شهرستان با اخذ نیابت قضائی به محل رفته و با شناسایی محل اختفاء در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات صورت گرفته به چند مورد سرقت خودرو اعتراف کرده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ علی طاحونی در پایان با اشاره به اینکه همکاری شهروندان با ماموران انتظامی شهرستان و سیستم فوریت‌های پلیس سبب موفقیت پلیس در دستگیری سارق شد، اظهار کرد: تلاش پلیس برای مقابله با مخلان نظم و امنیت و آرامش و آسایش مردم بوده و از تمام شهروندان خواست تا درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.


آچار سؤزلر : نیروی انتظامی مرند, دسگیری ایرج نیسان, فرمانده, علی طاحونی, هارای نیوز,