هارای نیوز

خبری - تحلیلی

تونی اولیویرا: کم مانده بود آنچه درست کرده بودیم از بین برود

+0 به یه ن / بپسند
تونی اولیویرا:

کم مانده بود آنچه درست کرده بودیم از بین برود

هارای نیوز - آذراسپورت : سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:مقابل تیمی بازی کردیم که یک روز بیش از ما استراحت کرده بود.

به گزارش هارای  نیوز به نقل از آذر اسپورت، تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:ما می دانستیم چه بازی سختی در پیش داریم.در طول بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما در اواخر بازی پرسپولیس فشار زیادی بر ما وارد کرد.این هم در فوتبال طبیعی است.کم مانده بود آنچه درست کرده بودیم از بین برود.مقابل تیمی بازی کردیم که یک روز بیش از ما استراحت کرده بود.لازم است به بچه ها تبریک بگویم و به هواداران هم تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: ما داریم روی تیم مان کار می کنیم. برای ساختن یک تیم و رساندنش به خودباوری یک هفته یا دو هفته زمان کم است و تیم باید به مرور به این مرحله برسد. حتما لازم است که با کار کردن و تمرین به خودباوری برسیم. من تنها ۲۱ روز است که به جمع تیم تراکتورسازی اضافه شده ام و در این مدت تنها ۱۴ جلسه تمرینی با تیم برگزار کردم هر چند شرایط مان نسبتا خوب شده اما هنوز هم کار زیادی پیش رویمان باقی است.

سرمربی تراکتورسازی افزود: ما قصد داریم در ایام عید به بچه‌ها استراحت دهیم تا در کنار خانواده از تعطیلات لذت ببرند. اواخر ماه می کار ما تمام می‌شود و همه می‌دانیم انجام ۸ بازی در یک ماه کار ما را بسیار سخت می‌کند. باید تیم را بیشتر آماده کنیم و اجازه ندهیم از شرایط آرمانی فاصله بگیریم. اگر شما دو صندلی داشته باشید باید ببینید آیا قابلیت نشستن روی هر دو را دارید یا خیر. ما درگیر دو لیگ هستیم. بازی‌های آسیایی و لیگ.

وی درباره اعتماد خود به بازیکنان جوان گفت: خیلی مهم است که به جوانان اعتماد کنیم. البته آنها باید بدانند در هر جلسه از تمرین هر کسی در پست خود کارش را به درستی انجام دهد و همه باید آماده بازی کردن باشند. شاید اگر کسی به بازی گرفته نمی‌شود کیفیت لازم را ندارد و در چارچوب کار ما را بلد نیست. البته عده‌ای هم مصدوم هستند و من دوست دارم هر کسی در پست خود بازی کند اما وقتی مصدوم و محروم داریم ناچارا مجبور می‌شویم از بازیکنان در پست‌های مختلف استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی که اگر می‌خواستید کسی را تعویض کنید، چه کسی بود،بیان داشت: دوست ندارم نام کسی را ببرم. در دفاع راست مقداری با مشکلروبرو بودم ودر سمت چپ مجبور شدیم از بازیکنی که در سمت راست بازی می‌کرد استفاده کنیم به همین خاطر مقداری با چالش روبه‌رو شدیم. امیدوارم آندو تجربیاتش را به تیم انتقال دهد تا بازیکنان با یکسری مسائل آشنا شوند.

اولیویرا درباره اینکه درخشان گفته به دلیل بازی مقابل بنیادکار پرسپولیس مثل همیشه بازی نکرده بیان داشت: اگر آنها سه‌شنبه با بنیادکار بازی کردند ما چهارشنبه به مصاف الاهلی رفتیم. آیا این طور نبود؟ شاید پرسپولیسی‌ها خسته بودند اما ما از طریق هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، قابلیت خودمان و سازماندهی خوبی که داشتیم توانستیم این بازی را ببریم.

وی در پایان گفت: وقتی سوار تاکسی می‌شدم هم راننده تاکسی به من می‌گفت که وضعیت خط دفاعی‌تان ضعیف است اما الان دو بازی است که گل نمی‌خوریم و خط دفاعی‌مان بهتر شده و بازیکنان بیشتر هماهنگ شده و از نظر دفاعی فقط تیم ما ۴ نفر دفاع نمی‌کنند بلکه بازیکنان کاملا در دفاع کردن هماهنگ هستند و ما این سازماندهی دفاعی را به بازیکنان یاد دادیم و آنها هم یاد گرفتند و باید بدانید که ما در این بازی آماده بودیم.


آچار سؤزلر : آذر اسپورت, هارای نیوز, کنفرانس خبری, سرمربی تراختور, تونی اولیویرا, httpazarsport.com, haraynews,