هارای نیوز

خبری - تحلیلی

هفته ای برای صدر نشینی تراختور آذربایجان

+0 به یه ن / بپسند

هفته ای برای صدر نشینی تراختور آذربایجان


هفته ای برای صدرنشینی تراکتور

هارای نیوز - آذر اسپورت : تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، برای گرفتن صدر جدول از آبی های پایتخت، سرخ های پایتخت را پیش رو دارد.

به گزارش  هارای نیوز از آذر اسپورت، هفته بیست و دوم رقابت های لیگ  برتر فوتبال، روز یکشنبه (17 اسفند) با برگزاری سه دیدار به پایان می رسد و تراکتورسازی در تبریز مقابل پرسپولیس تهران قرار می گیرد.

این دو تیم که در دو هفته گذشته، درگیر بازی های لیگ قهرمانان آسیا بودند، روحیه مطلوبی دارند و هفته دوم رقابت های آسیایی را با پیروزی های روحیه بخش پشت سر گذاشته اند.

اما در بازی های لیگ برتر، وضعیت دو تیم متفاوت است و تراکتورسازی تبریز اکنون در بالای جدول برای تصاحب رده نخست تلاش می کند و در سوی مقابل، شاگردان حمید درخشان، به دنبال بالا آمدن از میانه جدول هستند.

تراکتورسازی در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر، موفق شد در خانه نفن مسجد سلیمان، با حساب ۲ بر یک پیروز شود و دومین پیروزی پشت سر هم خود را در خارج از خانه جشن بگیرد. پرسپولیس تهران نیز در خانه مقابل صبای قم به تساوی بدون گل رسید تا وضعیت این تیم در لیگ برتر، همچنان ناخوشایند باقی بماند.

پرسپولیسی ها که در آستانه اخراج حمید درخشان بودند، با دو برد ارزشمندی که در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند، هم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد و می خواهد با امتیاز تبریز را ترک کند. تراکتورسازان نیز با هدایت تونی اولیویرا، شرایط خوبی دارند و با حمایت هواداران خودی، بار دیگر می خواهند پرسپولیس را با شکست مواجه کنند.

هر چند که مهدی کیانی و حبیب گردانی، از تیم تراکتورسازی و علیرضا نورمحمدی و محمد عباس زاده از پرسپولیس، به دلیل محرومیت نمی توانند در این بازی به میدان بروند

تراکتورسازان که خاطره های خوشی از بازی مقابل پرسپولیس دارند و در بازی رفت نیز، موفق شدند در تهران پیروزی دلچسب ۳ بر یک به دست آوردند، بار دیگر با حضور پرشور تماشاگران خودی به دنبال یک سه امتیاز دیگر هستند.

در پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر، تراکتورسازی با ۳۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و پرسپولیس با ۲۶ امتیاز، در جایگاه نهم است.

 بازی بین دو تیم از ساعت ۱۶ روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) آغاز می شود.


آچار سؤزلر : یکشنبه ساعت 16, بازی تراختورپرسپولیس, لیک برتر فوتبال, آذر اسپورت, هارای نیوز, یادگار امام,