هارای نیوز

خبری - تحلیلی

آیا کار تراکتور به بنر کشیده است؟ + تصویر

+0 به یه ن / بپسند



آیا کار تراکتور به بنر کشیده است؟ + تصویر

آذر اسپورت -  همواره ورد زبان آذربایجانی ها در مقابل بحث های هواداری این بود که اگر تیم های دیگر به کمک بنرها و جوایز می توانند چند هزار نفر هوادار به ورزشگاه بکشانند ، تراکتورسازی می تواند بدون این ها ۷۰ هزار نفر را در استادیوم یادگار امام ببیند. اما متاسفانه در ۲ سال گذشته آنقدر ورزشگاه یادگار امام خالی از تماشاگر مانده است که این روزها باشگاه قصد دارد با روش هایی چون نصب بنر و دادن موتورسیکلت هوادار را به ورزشگاه بکشاند.

نکته مهم تر اینکه کم کم تعداد هواداران تراکتور که از شهرهای دور و نزدیک و از استان های همجوار به تبریز می آیند بیشتر از تبریزی هایی می شود که خیلی راحت تر می توانند به استادیوم بیایند.

بدون شک رسانه ها، هواداران و مسئولان باید این سوال را از خودمان بپرسیم که چرا به این روز افتاده ایم که سرپرست پرسپولیس می تواند در آستانه این بازی حساس تماشاگران تراکتور را به لیوان آبی در برابر اقیانوس تشبیه کند . قبل تر ها با یک مصاحبه ورزشگاه بیشتر از ظرفیت خود پر می شد اما اکنون بازی های حساس برای صدرنشینی و صعود از گروهمان در آُسیا و صدها مصاحبه و اجحاف نیز نمی تواند حتی طبقه پایین ورزشگاه را پر کند.

11037333_1627169230846208_4064886004252434820_n

 


آچار سؤزلر : آذر اسپورت تراختور, هواداران آذربایجانی, تراختور و پرسپولیس, هارای نیوز,