هارای نیوز

خبری - تحلیلی

در آغازین روز هفته منابع طبیعی ؛ کاشت نهال توسط فرماندار مرند

+0 به یه ن / بپسند

در آغازین روز هفته منابع طبیعی ؛

کاشت نهال توسط فرماندار مرند

هارای نیوز : همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به همراه اصغر پور معاون فرماندار ، امیری راد بخشدار مرکزی ، فرزان بخشدار یامچی و سایر مسئولین محترم با حضور در مدرسه ریحانه النبی واقع در شهرک بعثت چند اصله نهال کاشتند.

کرمی معاون استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تاکید بر اهتمام در راستای نهادینه کردن فرهنگ صیانت از منابع طبیعی من جمله درختان گفت: روز درختکاری روز پیوند انسان با طبیعت است.

وی در ادامه افزود: حفظ منابع طبیعی به‌عنوان جهادی عظیم برای توسعه عرصه‌های طبیعی و صیانت از محیط زیست، یک اصل اسلامی و انسانی است که باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه واقع شود.

کرمی بیان داشت: هفته منابع طبیعی هفته پیوند و آشتی با محیط زیست است که باید از این فرصت در راستای ترویج پاسداشت طبیعت و عرصه‌های منابع طبیعی بهره برد.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم مهمترین نقش را در حفاظت از مراتع بر عهده دارند، تصریح کرد: تبیین جایگاه منابع طبیعی در بین اقشار مردم یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که نباید مورد غفلت واقع شود و باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ صیانت از منابع طبیعی در جامعه اهتمام ورزید.

در این مراسم زنگ هفته منابع طبیعی توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به صدا در آمد .

00

 1 2

 3 5


 6

 7

منبع : سایت فرمانداری مرند


آچار سؤزلر : هفته منابع طبیعی, کاشت نهال, فرماندار مرند, تقی کرمی,